Ringen beker / asbak houder

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Ringen beker / asbak houder

13 aug 2015, 20:48

Weet iemand toevallig of je de grijze ringen van de beker / asbak houders er zo uit kunt klikken?
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

Re: Ringen beker / asbak houder

13 aug 2015, 20:59

ja kan
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

13 aug 2015, 21:00

Afbeelding
Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

13 aug 2015, 21:42

Tnx Daiël, dan zullen we het eens voorzichtig gaan proberen, want die moeten ook mooi matzwart worden net als de anderen :wink:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 aug 2015, 00:17

en dan NIETS meer daarin zetten wat lijkt op blikjes of flesjes he! :P
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
speedy
NMC Legend
NMC Legend

14 aug 2015, 07:55

ik zou twee chrome ringetjes kopen want staat juist mooi bij de chrome ring van je pook.
Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

14 aug 2015, 09:39

Mij niet geloven :lol: zei ik toch. Als je naar het plaatje van Daiel kijkt zie je dat die ringen 4 nokjes hebben en die zitten ter hoogte tussen de 4 smalle delen van het rubber. Daar je nieuwe blauwe tool(s) tussen zetten en met beleid rustig omhoog wippen. In mijn MINI waren sommige nokjes kapot, waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar al eens (met geweld) geprobeerd ze te verwijderen en ze daarbij beschadigd. Toen deze ringen en meteen de rubbers vervangen (waren een beetje uitgedroogd en begonnen te scheuren). Mocht er een lipje afbreken kun je ze altijd vervangen, zo duur zijn die ringetjes niet. Je kunt ze ook meteen in Carbon Black bestellen, scheelt weer spuitwerk, 5 euro per stuk, chroom 8,86 eurp per stuk en daar gaat dan nog 10% EKRIS korting af.

https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6288
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

14 aug 2015, 10:10

Je wilde eventueel ook je ringen van je luidsprekers doen in je deuren. Die zijn te verkrijgen in zwart chroom (kleur zoals de ring op de airbag van je stuur).

https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6177

Zie items 14 en 15 (zwart chroom). Ik weet niet of je in het paneel van je deuropener nog een grijs ringetje hebt zitten, anders is die ook in Carbon Black te krijgen (item 18). Bij EKRIS staat alleen rechts, weet niet of links nog te verkrijgen is maar is in ieder geval nummer: 51 412 753335.

Met andere woorden nog genoeg te modden Jos :mrgreen:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

14 aug 2015, 18:09

Tnx voor de uitgebreide uitleg en toelichting Milco en Daiël.
Inmiddels moet ik alleen de ringen van de onderste speakers alleen nog maar doen, de rest (incl bekerhouder ringen), is inmiddels matzwart.
Morgen dus de laatste twee en dan is deze mod ook weer klaar :icon_top:
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Nederland

14 aug 2015, 22:50

Geweldig Jos, ik dacht nog die is even zoet om deze mod door te voeren is ie al weer bijna klaar, je doet je rode sweater in ieder geval eer aan, GAS D'R OP :icon_top: Wat wordt de nieuwe prijsvraag: "Wat wordt de volgende mod van Jos"?

Lekker bezig Jos :mrgreen:
luckyducy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:

24 sep 2015, 19:46

Weet dan ook iemand toevallig of de ringen van de kachel in het dashboard (4stuks) er ook zo uit kunnen en los te bestellen zijn :D Deze zou ik ook graag zwart willen :icon_top:
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

28 okt 2015, 10:32

luckyducy schreef:Weet dan ook iemand toevallig of de ringen van de kachel in het dashboard (4stuks) er ook zo uit kunnen en los te bestellen zijn :D Deze zou ik ook graag zwart willen :icon_top:
Nope, die kunnen er niet zomaar uit, hiervoor moet je de dashboard delen loshalen en dan moeten de ringen vanuit de acherzijde (voorzichtig), losgemaakt worden.
Na het spuiten / dippen van de ringen moeten deze met lijm weer terug op hun plek gezet worden.
Greetz Baseman

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
MCS Floris
Be Mini
Be Mini

28 okt 2015, 12:48

Schroefie schreef:Mij niet geloven :lol: zei ik toch. Als je naar het plaatje van Daiel kijkt zie je dat die ringen 4 nokjes hebben en die zitten ter hoogte tussen de 4 smalle delen van het rubber. Daar je nieuwe blauwe tool(s) tussen zetten en met beleid rustig omhoog wippen. In mijn MINI waren sommige nokjes kapot, waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar al eens (met geweld) geprobeerd ze te verwijderen en ze daarbij beschadigd. Toen deze ringen en meteen de rubbers vervangen (waren een beetje uitgedroogd en begonnen te scheuren). Mocht er een lipje afbreken kun je ze altijd vervangen, zo duur zijn die ringetjes niet. Je kunt ze ook meteen in Carbon Black bestellen, scheelt weer spuitwerk, 5 euro per stuk, chroom 8,86 eurp per stuk en daar gaat dan nog 10% EKRIS korting af.

https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6288
De ring ter verduidelijking... Zijn in desgewenst dus Carbon Black te bestellen.
Kan wel gewoon de blikjes of flesjes erin zetten ;)

Afbeelding
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...

Terug naar “Interieur en audio”