Ringen beker / asbak houder
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ringen beker / asbak houder
Weet iemand toevallig of je de grijze ringen van de beker / asbak houders er zo uit kunt klikken?
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Re: Ringen beker / asbak houder
Tnx Daiël, dan zullen we het eens voorzichtig gaan proberen, want die moeten ook mooi matzwart worden net als de anderen 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
en dan NIETS meer daarin zetten wat lijkt op blikjes of flesjes he! 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik zou twee chrome ringetjes kopen want staat juist mooi bij de chrome ring van je pook.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Mij niet geloven
zei ik toch. Als je naar het plaatje van Daiel kijkt zie je dat die ringen 4 nokjes hebben en die zitten ter hoogte tussen de 4 smalle delen van het rubber. Daar je nieuwe blauwe tool(s) tussen zetten en met beleid rustig omhoog wippen. In mijn MINI waren sommige nokjes kapot, waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar al eens (met geweld) geprobeerd ze te verwijderen en ze daarbij beschadigd. Toen deze ringen en meteen de rubbers vervangen (waren een beetje uitgedroogd en begonnen te scheuren). Mocht er een lipje afbreken kun je ze altijd vervangen, zo duur zijn die ringetjes niet. Je kunt ze ook meteen in Carbon Black bestellen, scheelt weer spuitwerk, 5 euro per stuk, chroom 8,86 eurp per stuk en daar gaat dan nog 10% EKRIS korting af.
https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6288

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Je wilde eventueel ook je ringen van je luidsprekers doen in je deuren. Die zijn te verkrijgen in zwart chroom (kleur zoals de ring op de airbag van je stuur).
https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6177
Zie items 14 en 15 (zwart chroom). Ik weet niet of je in het paneel van je deuropener nog een grijs ringetje hebt zitten, anders is die ook in Carbon Black te krijgen (item 18). Bij EKRIS staat alleen rechts, weet niet of links nog te verkrijgen is maar is in ieder geval nummer: 51 412 753335.
Met andere woorden nog genoeg te modden Jos
https://minishop.ekris.nl/49644-mini-mi ... id=51_6177
Zie items 14 en 15 (zwart chroom). Ik weet niet of je in het paneel van je deuropener nog een grijs ringetje hebt zitten, anders is die ook in Carbon Black te krijgen (item 18). Bij EKRIS staat alleen rechts, weet niet of links nog te verkrijgen is maar is in ieder geval nummer: 51 412 753335.
Met andere woorden nog genoeg te modden Jos

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Tnx voor de uitgebreide uitleg en toelichting Milco en Daiël.
Inmiddels moet ik alleen de ringen van de onderste speakers alleen nog maar doen, de rest (incl bekerhouder ringen), is inmiddels matzwart.
Morgen dus de laatste twee en dan is deze mod ook weer klaar
Inmiddels moet ik alleen de ringen van de onderste speakers alleen nog maar doen, de rest (incl bekerhouder ringen), is inmiddels matzwart.
Morgen dus de laatste twee en dan is deze mod ook weer klaar

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Geweldig Jos, ik dacht nog die is even zoet om deze mod door te voeren is ie al weer bijna klaar, je doet je rode sweater in ieder geval eer aan, GAS D'R OP
Wat wordt de nieuwe prijsvraag: "Wat wordt de volgende mod van Jos"?
Lekker bezig Jos

Lekker bezig Jos

- luckyducy
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Weet dan ook iemand toevallig of de ringen van de kachel in het dashboard (4stuks) er ook zo uit kunnen en los te bestellen zijn
Deze zou ik ook graag zwart willen 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Na het spuiten / dippen van de ringen moeten deze met lijm weer terug op hun plek gezet worden.
Nope, die kunnen er niet zomaar uit, hiervoor moet je de dashboard delen loshalen en dan moeten de ringen vanuit de acherzijde (voorzichtig), losgemaakt worden.luckyducy schreef:Weet dan ook iemand toevallig of de ringen van de kachel in het dashboard (4stuks) er ook zo uit kunnen en los te bestellen zijnDeze zou ik ook graag zwart willen
Na het spuiten / dippen van de ringen moeten deze met lijm weer terug op hun plek gezet worden.
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
Kan wel gewoon de blikjes of flesjes erin zetten
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
De ring ter verduidelijking... Zijn in desgewenst dus Carbon Black te bestellen.Schroefie schreef:Mij niet gelovenzei ik toch. Als je naar het plaatje van Daiel kijkt zie je dat die ringen 4 nokjes hebben en die zitten ter hoogte tussen de 4 smalle delen van het rubber. Daar je nieuwe blauwe tool(s) tussen zetten en met beleid rustig omhoog wippen. In mijn MINI waren sommige nokjes kapot, waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar al eens (met geweld) geprobeerd ze te verwijderen en ze daarbij beschadigd. Toen deze ringen en meteen de rubbers vervangen (waren een beetje uitgedroogd en begonnen te scheuren). Mocht er een lipje afbreken kun je ze altijd vervangen, zo duur zijn die ringetjes niet. Je kunt ze ook meteen in Carbon Black bestellen, scheelt weer spuitwerk, 5 euro per stuk, chroom 8,86 eurp per stuk en daar gaat dan nog 10% EKRIS korting af.
Kan wel gewoon de blikjes of flesjes erin zetten

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Onze sponsors