Nieuwe R56 navigatiehouder
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er inderdaad heel goed uit!
Maar... kun je de device wel goed bedienen, aangezien deze direct achter het stuur geplaatst is? Moet je met de handen door het stuurwiel?
Maar... kun je de device wel goed bedienen, aangezien deze direct achter het stuur geplaatst is? Moet je met de handen door het stuurwiel?
- Wwaldo
- 4 op een rij!
Bericht
het is huisvlijt, met een alu profiel die met schoeven aan de toerenteller zet. Met een plastic knikker (ja je leest het goed) die daar met een schroef aan vast zit. Aan deze knikker kan je je tomtomcarkit vastmaken. Misschien kan je van tomtom een vaste mount kopen die je aan het profiel vast kan maken, dan hoef je niet te zoeken naar een passende knikker; ).
De bediening is achterlangs. Naast de usb aansluiting voor voeding die naar de sigarettenaansluiting loopt heb ik de jack out naar de ingang van de mini aangesloten zodat je de ipod functie kan gebruiken.
Het zicht op de iphone is prima, je kijkt door het stuur heen.
Ik zal nog wat foto's maken om het wat te verduidelijken.
De bediening is achterlangs. Naast de usb aansluiting voor voeding die naar de sigarettenaansluiting loopt heb ik de jack out naar de ingang van de mini aangesloten zodat je de ipod functie kan gebruiken.
Het zicht op de iphone is prima, je kijkt door het stuur heen.
Ik zal nog wat foto's maken om het wat te verduidelijken.
Onze sponsors