iPhone in armsteun?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Woutie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 nov 2011, 15:03

peter schreef:
Woutie schreef: En volgens mij laad hij altijd op, ook als ik de motor en contact nog uit heb. Dus ik moet hem niet een nacht vergeten uit de auto te halen want dat zou dan weer zonde zijn van de accu. Overigens vertelde mijn dealer dat als de auto op slot gaat de stroom alsnog wordt afgesloten en hij niet meer aan het laden is. (heb ik nog niet getest)
Denk je dat je iPhone met dat hele kleine schattige lion accutje de accu van de MINI leegtrekt?! :shock: Ik durf um er wel 3 weken in te laten zitten. :D
haha daar zit wel wat in. Ik heb het gehad bij een vriend in zijn R53, die had daar ook een iPod interface in zitten die continu stroom trekt, maar hij had zijn iPod daar dan ook continu op aangesloten zitten. En toen op een ochtend, deed niets het meer ;)
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 nov 2011, 15:17

@ speedy: 50-60 EURO voor zo'n kabel klopt, dat heb ik er ook voor betaald. Dez ekunj e dan aansluiten op je USB / AUX aansluiting en vervolgens muziek afspreln en je iPhone opladen.

Wees wel enigzins voorzichtig met de kabel, ik ben al aan m'n derde bezig :shock: als je de kabel vaak buigt (met loshalen ed.) krijg je vroeg of laat een kabelbreuk... en ik ga er normaal mee om.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 nov 2011, 00:05

vandaag bij mediamarkt de kabel gekocht voor 16,95 :shock: ff dealer bellen dat de gereserveerde weer in de verkoop kan :lol:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 nov 2011, 00:18

Woutie schreef:
peter schreef:
Woutie schreef: En volgens mij laad hij altijd op, ook als ik de motor en contact nog uit heb. Dus ik moet hem niet een nacht vergeten uit de auto te halen want dat zou dan weer zonde zijn van de accu. Overigens vertelde mijn dealer dat als de auto op slot gaat de stroom alsnog wordt afgesloten en hij niet meer aan het laden is. (heb ik nog niet getest)
Denk je dat je iPhone met dat hele kleine schattige lion accutje de accu van de MINI leegtrekt?! :shock: Ik durf um er wel 3 weken in te laten zitten. :D
haha daar zit wel wat in. Ik heb het gehad bij een vriend in zijn R53, die had daar ook een iPod interface in zitten die continu stroom trekt, maar hij had zijn iPod daar dan ook continu op aangesloten zitten. En toen op een ochtend, deed niets het meer ;)
Dat kan. Ik heb het gehad met de parrot carkit. Die bleef ook actief en was continu de telefoon aan het zoeken. Na een paar dagen stilstaan in de winter was het ook klaar... Maar dan praat je over niet OEM accessoires.

Terug naar “Interieur en audio”