Losse navigatie
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
O oh, ga er een bestellen. Kan de steun van m'n TomTomGo700 nergens kwijt behalve in de achterbak en daar ligt hij heel de tijd heen en weer de rollen.... 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het ook niet echt mooi. Japanners hadden bij de vorige MINI al een ander navigatiesysteem.MINIJCW schreef:Vraag me af hoe ze in die mini op die foto het volume verzetten. Vind hem niet op een mooie plaats zitten daar.Maaij schreef:Dit zag ik laatst ergens op internet.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
De losse navigatie van MINI (Garmin) komt in Juni/Juli. De prijs was nog niet bekend, maar daar word ik deze week nog voor gebeld.

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oh, laat me even weten ajb...ik vond dit ook zoooo gaaf!CooperS-lightningblue schreef:De losse navigatie van MINI (Garmin) komt in Juni/Juli. De prijs was nog niet bekend, maar daar word ik deze week nog voor gebeld.
- Kever
- One wheel wonder
Bericht
Dit lijkt me ook een hele mooie oplossing en ik heb deze dan ook besteld.
http://www.pdaplus.nl/catalog/mini-mini ... 0_953.html
Hierop schroef je dan de adapter van TomTom of Garmin ook op deze site te bestellen.
Ik heb hiervoor gekozen i.p.v. de Navigatie van Mini zelf, omdat de navigatie er bij mij meer niet in zit dan wel.
En dan lijkt mij het niet zo'n fraai gezicht naast de toerenteller zo'n lege houder!
De kabels zijn hier ook eenvoudiger weg te werken lijkt me.
De aux in (voor geluid over de speakers) zit immers dichtbij, net als de voeding.
Ben benieuwd of mede R56 bezitters al iets besteld of zelfs gemonteerd hebben.
Ik hoor het wel.
Groeten Kever.
http://www.pdaplus.nl/catalog/mini-mini ... 0_953.html
Hierop schroef je dan de adapter van TomTom of Garmin ook op deze site te bestellen.
Ik heb hiervoor gekozen i.p.v. de Navigatie van Mini zelf, omdat de navigatie er bij mij meer niet in zit dan wel.
En dan lijkt mij het niet zo'n fraai gezicht naast de toerenteller zo'n lege houder!
De kabels zijn hier ook eenvoudiger weg te werken lijkt me.
De aux in (voor geluid over de speakers) zit immers dichtbij, net als de voeding.
Ben benieuwd of mede R56 bezitters al iets besteld of zelfs gemonteerd hebben.
Ik hoor het wel.
Groeten Kever.
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
..en Kaj, al wat gehoord?turbootje schreef:Oh, laat me even weten ajb...ik vond dit ook zoooo gaaf!CooperS-lightningblue schreef:De losse navigatie van MINI (Garmin) komt in Juni/Juli. De prijs was nog niet bekend, maar daar word ik deze week nog voor gebeld.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Kever
- One wheel wonder
Bericht
Is precies hetzelfde ik heb hem net opgehaald en Mini kennende zal de "Mini"navigatie zeker niet goedkoper zijn!
En die afbeelding van die Mini kun je er zelf ook opzetten.
Groeten Kever.
Waarom dan zelf geen Garmin kopen?CooperS-lightningblue schreef:Buiten dat hij waarschijnlijk pas in Juni komt nog geen prijs o.i.d.Ik wacht nog geduldig.
Is precies hetzelfde ik heb hem net opgehaald en Mini kennende zal de "Mini"navigatie zeker niet goedkoper zijn!
En die afbeelding van die Mini kun je er zelf ook opzetten.
Groeten Kever.
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is hij ook niet, maar daar zit de steun bij voor in het dashboard, die kan je niet los kopen of bestellen. En ik wil niet weer zo'n zuignap aan m'n raam o.i.d. Nu gewoon netjes. 
Zit iets andere software op en, belangrijk detail, er staat MINI op!

Zit iets andere software op en, belangrijk detail, er staat MINI op!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jippie!! Ik kreeg net een telefoontje van Renova dat m'n GarMINI binnen is!!
A.s. dinsdagochtend ultra-vroeg word de steun ingebouwd en ga ik hem dus ophalen. Ben heel benieuwd!
Zo word hij dan:

A.s. dinsdagochtend ultra-vroeg word de steun ingebouwd en ga ik hem dus ophalen. Ben heel benieuwd!

Zo word hij dan:

Onze sponsors