Om hier nog even op verder te gaan; er zit daar wel degelijk de bediening van je BC instellingen en configuratie menu.frankie schreef:Dat zijn alleen maar bedieningsknoppen van de radio, meer niet. Dus met een nieuw touchscreen apparaatje heb je die knoppen ook helemaal niet nodig. BC zit op de stengel van de richtingaanwijzers.mushrop schreef:Ik vraag me vooral af wat er gebeurd met het gedeelte wat nu onderin de OEM teller zit. Daar zit namelijk de handbediening van je radio, bc menu etc. Hoe wordt dat opgelost?
Aftermarket Navigatie inbouw... antwoord op mail!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Welke functionaliteiten kan je dan via de radio opvragen ? Geluid van de PDC ? Ik moet het boekje nog eens goed lezen. En verschilt dit per soort radio ? Ik heb namelijk gewoon de radio en cd... geen boost of meer.mushrop schreef:Om hier nog even op verder te gaan; er zit daar wel degelijk de bediening van je BC instellingen en configuratie menu.frankie schreef:Dat zijn alleen maar bedieningsknoppen van de radio, meer niet. Dus met een nieuw touchscreen apparaatje heb je die knoppen ook helemaal niet nodig. BC zit op de stengel van de richtingaanwijzers.mushrop schreef:Ik vraag me vooral af wat er gebeurd met het gedeelte wat nu onderin de OEM teller zit. Daar zit namelijk de handbediening van je radio, bc menu etc. Hoe wordt dat opgelost?
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

- CasR
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb wel ergens gelezen dat als je dit soort systemen plaatst, je de originele radio ergens achter het dashboard moet laten zitten.
Anders mis je een aantal andere zaken :
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... share.html
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... -kits.html
Anders mis je een aantal andere zaken :
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... share.html
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... -kits.html
- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Nou heb eindelijk antwoord gekregen op mn vragen via de mail.
Op de vragen:
Ik zie dat de navi op de plek komt van de teller. Ik zie wel een schaal op de navi. Gaat de navi dit overnemen ??
Is het mogelijk om schermpjes op het systeem aan te sluiten en gewoon dvd af te spelen voor de schermpjes en de navi/muzik over de boxen te krijgen ?
Antwoord:
Alles kan behalve gescheiden muziek/navi over de boxen en via de schermpjes dvd spelen met koptelefoon
Als u dat wil kan u beter losse hoofdsteunen of schermen met dvd speler kopen.
Weder vraag:
Hoe zit het nu met de tellerfunctie van de Mini navigatie ?
Deze gaat namelijk de teller vervangen in het dash.
Zie namelijk wel een tellerschaal op de navi... maar geen naald.
Antwoord:
Zoals aangegeven, alles wat u zei was mogelijk.
De teller wordt in deze navi ook aangegeven.
U ziet uw snelheid dus.
Kortom alles kan..... t is net een verkoper....
Op de vragen:
Ik zie dat de navi op de plek komt van de teller. Ik zie wel een schaal op de navi. Gaat de navi dit overnemen ??
Is het mogelijk om schermpjes op het systeem aan te sluiten en gewoon dvd af te spelen voor de schermpjes en de navi/muzik over de boxen te krijgen ?
Antwoord:
Alles kan behalve gescheiden muziek/navi over de boxen en via de schermpjes dvd spelen met koptelefoon
Als u dat wil kan u beter losse hoofdsteunen of schermen met dvd speler kopen.
Weder vraag:
Hoe zit het nu met de tellerfunctie van de Mini navigatie ?
Deze gaat namelijk de teller vervangen in het dash.
Zie namelijk wel een tellerschaal op de navi... maar geen naald.
Antwoord:
Zoals aangegeven, alles wat u zei was mogelijk.
De teller wordt in deze navi ook aangegeven.
U ziet uw snelheid dus.
Kortom alles kan..... t is net een verkoper....

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Je hebt toch ook nog een digitale snelheidsmeter in je toerenteller zitten?
Maar de verkoper is niet van de lange antwoorden he
Maar de verkoper is niet van de lange antwoorden he
Gr Werner
- mailer
- Leerling Mini lid
Bericht
ik heb even aliexpress.com gekeken aangezien ik daar wel vaker dingen koop. Onder volgende link zie je de navigatie:
http://www.aliexpress.com/item/car-dvd- ... 18863.html
Op de foto's zie je duidelijk dat de snelheidsmeter werkt doormiddel van het oplichten van led's.
Meneer navaudio maakt een hoop winst gezien het prijsverschil
http://www.aliexpress.com/item/car-dvd- ... 18863.html
Op de foto's zie je duidelijk dat de snelheidsmeter werkt doormiddel van het oplichten van led's.
Meneer navaudio maakt een hoop winst gezien het prijsverschil

- mailer
- Leerling Mini lid
Bericht
Als ik zoek op aliexpres.com komt er een flinke lijst met allemaal aanbieders met veel foto's:
http://www.aliexpress.com/wholesale?Sea ... 0512155441
Nog beter zelfs op youtube staan een aantal filmpjes van de navi
:
Navi filmpje 1
Deze is na inbouw :
Navi filmpje 2
mijn interesse is toch wel serieus gewekt.
http://www.aliexpress.com/wholesale?Sea ... 0512155441
Nog beter zelfs op youtube staan een aantal filmpjes van de navi

Navi filmpje 1
Deze is na inbouw :
Navi filmpje 2
mijn interesse is toch wel serieus gewekt.
- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Ik denk dat het gewoon een nieuwe middenconsole moet worden... en die zijn niet goedkoop..kroezeder schreef:Filmpje ziet er goed uit
Dit is overigens pas na nieuwe interieur in te bouwen. Of weer iemand of de volumeknop ect makelijk om te bouwen is ?
Gr eric

- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
@Kroezeder... Heb zojuist contact gehad met zo'n chinese verkoper van Aliexpress.com
Deze Jack schreef het volgende:
"Dear,
You do not need to worry about it,because we have Sell many mini cooper DVD to our client,all dvd was compatible with their car.as you said volume button is seperated,it was integrated on part 1.part 2 was touch screen.i have remark some words on photo,pls check the attachment photo.
our dvd was full fit your car,and we also provide some cable to you
Best regards,Jack"
Kortom het gaat in een model van voor 2010 passen. Alleen heb je dan een gat in je dash of een dubbele volumeknop. Mits je deze van de unit achter het dash kan halen...
Deze Jack schreef het volgende:
"Dear,
You do not need to worry about it,because we have Sell many mini cooper DVD to our client,all dvd was compatible with their car.as you said volume button is seperated,it was integrated on part 1.part 2 was touch screen.i have remark some words on photo,pls check the attachment photo.
our dvd was full fit your car,and we also provide some cable to you
Best regards,Jack"
Kortom het gaat in een model van voor 2010 passen. Alleen heb je dan een gat in je dash of een dubbele volumeknop. Mits je deze van de unit achter het dash kan halen...

Onze sponsors