Subwoofer met ingebouwde versterker Pioneer

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2013, 12:26

Ok mooi toch :icon_top: succes
iDoctorWillem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

13 mar 2013, 20:37

Kristiaan schreef:
iDoctorWillem schreef:
Kristiaan schreef:Ik lees het allemaal, maar begrijpen zal ik dat nooit doen. :)

Ik laat het inbouwen zoals zij voorstellen en dan zal het wel goed zijn. :)
Idem hier, zou het graag willen hebben in mijn nieuwe One, maar dan moet iemand het gaan inbouwen. Iemand een idee in regio Rotterdam?
Als je bereid bent twee uur naar Groningen te bollen, is blijkbaar AutoRevista een aanrader.

Hier heb je een review van iemand die deze woofer daar heeft laten inbouwen. Aankoop incl. inbouw was bij die persoon in totaal €360. Je betaalt er meer voor de sub dan op Redcoon, maar je hebt dan wel meteen een fikse korting op de inbouw.

Review Sub --> AutoRevista Groningen

Laat weten als je het gaat doen!
Zou wel willen, maar Groningen is me toch iets te ver weg, bovendien heb ik daar echt geen tijd voor. Zoek dus nog steeds een bedrijfje of enthousiaste doe-het-zelver in de regio Rotterdam...

:D
schnhvn
Enthousiast
Enthousiast

13 mar 2013, 21:57

Jij hebt toch Correct om de hoek? Daar kunnen ze ook inbouwen toch? Kost de sub € 249,-
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2013, 22:03

Halfords mega store verkoop ze ook daar heb ik mijn versterker gekocht van pioneer (die had ik in de 5 serie) die bouwen ook in komt er een monteur van Pioneer is ook prima geregeld.
iDoctorWillem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

14 mar 2013, 10:20

schnhvn schreef:Jij hebt toch Correct om de hoek? Daar kunnen ze ook inbouwen toch? Kost de sub € 249,-
Goed idee, heb ze net gemaild met de vraag wat inbouwen kost. Er zit een afstandsbediening (wired) aan, waar hebben anderen deze weggewerkt? Die gebruik je toch nauwelijks?
schnhvn
Enthousiast
Enthousiast

14 mar 2013, 13:07

Ben benieuwd naar alle prijzen qua inbouw
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

15 mar 2013, 17:14

iDoctorWillem schreef:
schnhvn schreef:Jij hebt toch Correct om de hoek? Daar kunnen ze ook inbouwen toch? Kost de sub € 249,-
Goed idee, heb ze net gemaild met de vraag wat inbouwen kost. Er zit een afstandsbediening (wired) aan, waar hebben anderen deze weggewerkt? Die gebruik je toch nauwelijks?
Die ga ik tot vooraan laten komen, onder de handrem. Lijkt me perfect.
En ik ga die vaker gebruiken. Snelweg woofer open, bebouwde kom een stuk minder. ;-)
iDoctorWillem
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

16 mar 2013, 14:41

Als de after-sales van Correct net zo snel is als hun klantenservice koop ik daar niets; aan de telefoon weten ze al helemaal niets.

Ik heb een Car hifi boer hier in de buurt gemaild en die vragen 399 euro inclusief inbouw, lijkt me niet heel onredelijk. Zou de Mini dealer deze inbouw ook kunnen doen? Waarschijnlijk ben je dan veel duurder uit vrees ik.
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 mar 2013, 08:46

Ik bel begin volgende maand voor een afspraak bij AST in Deurne. Ik laat jullie tegen dan ook weten hoe de service verloopt. :)
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

16 apr 2013, 10:26

BAM! Ingebouwd!

AST Deurne. Na anderhalf uur wachten, kostte het mij €80. Klein beetje uitleg erbij en ik kon vertrekken.

De enige vraag die ik nu nog heb, is waarom ik in hemelsnaam zo lang heb gewacht om dit te doen. :)

(Alsook, op hoeveel Hz zet ik in hemelsnaam die frequentie, want ik ken hier absoluut nougatbollen van!)
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

16 apr 2013, 10:31

Op zoveel Hz als dat jij het prettig vindt klinken.
Dus trial and error :mrgreen:
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

16 apr 2013, 10:36

Probleem is, ik hoor geen bal verschil. Zowel op 50Hz als op 125..

'k Zal hem wel gewoon in het midden laten staan, zoals de vriendelijke meneer me aanraadde te doen. :)

Net zoals de knop 'phase'. Die laat ik ingedrukt (reverse) ipv uitgedrukt. (Normal)

Want ook daar begrijp ik absoluut geen bal van. :P
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 apr 2013, 10:39

Ik heb de bassgeluiden van de radio omlaag gedraaid. Dan geven de normale speekers minder bass geluiden, meen -3 heb ik. Naar mijn idee kunnen de speakers dan beter het werk doen waar ze voor gemaakt zijn; middentonen.

Op sub de frequentie op "10 uur" staan, dat is ongeveer 80/90Hz.
De sub-in draai ik naar verlangen :P Afhankelijk wat er op de radio is :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Kristiaan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

16 apr 2013, 10:42

Bassgeluiden van de radio staan bij mij gewoon op '0'. Frequentie rond het midden zit dus vrij goed. Mooi zo.

De sub zelf staat bij mij volledig open, ongeacht wat er op de radio is. :P

Vrees wel dat mijn achteruitkijkspiegel het niet lang meer gaat rekken want zoals da ding durft trillen.. :P

Terug naar “Interieur en audio”