2012 Navigatie crasht na grensoverschrijding?
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: 2012 Navigatie crasht na grensoverschrijding?
die FSC code hoort bij een bepaalde update bij een bepaald chassisnummer. D'r was iemand op het forum die laatst zijn navi USB aanbood, misschien die eens proberen met de door jouw gevonden FSC code....
- EdwinN
- Enthousiast
Bericht
Mijn dealer vertelde mij gisteren dat de prijs voor de navigatie update voor zowel Mini als BMW zijn verlaagd naar € 79. Misschien is een update met de officiele/orginele kaarten te overwegen.
Groeten Edwin.
Groeten Edwin.
- speedy
- NMC Legend
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Tsja, men moet de 'markt' wel volgen.... bij bijvoorbeeld de vrienden van Volkswagen kun je tegenwoordig de kaartupdates gratis downloaden.
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Heb via E90Post een FSC code gekregen + kaarten (Europe Move 2015-1) Klik hier voor meer info. De code werkt, maar de voortgang blijft op 0.0% staan. Na een tijdje zegt ie: "USB-apparaat met navigatiegegevens onleesbaar. Voortzetten?"
Is er misschien een manier om de oude kaartgegevens compleet te wissen, zodat ik 2015-1 er met een schone lei op kan zetten?
Overigens is het 'restarten' van het systeem weer teruggekomen. Ik begin toch bang te worden dat het wellicht ook een nieuwe HDD moet gaan worden.
Is er misschien een manier om de oude kaartgegevens compleet te wissen, zodat ik 2015-1 er met een schone lei op kan zetten?
Overigens is het 'restarten' van het systeem weer teruggekomen. Ik begin toch bang te worden dat het wellicht ook een nieuwe HDD moet gaan worden.

Huidig - MY12 R57 Cooper S Highgate
Verkocht - MY10 R56 Cooper S 50 Mayfair
Verkocht - MY05 R53 Cooper S
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Weer een paar dagen verder en weer wat wijzer....
Maandag: naar Renova Tilburg gebeld voor een diagnose van de navi (a 118 euro incl. btw/montage), omdat ik er langzaam maar zeker helemaal gek van word. Ik kon meteen terecht. Daar hebben ze storingen uitgelezen en even een (ander type) antenne eraan gehangen... Volgens hen reageerde de navigatie al wel op. Dus, toen een afspraak gemaakt om een nieuwe GPS Antenne te laten installeren.
Vandaag: naar Renova voor de vervanging van de GPS antenne... Puntje bij paaltje... Het systeem bleef zich resetten. Dus de oude antenne ging er toch maar weer op (a 175 euro incl btw/montage). De oplossing? Een nieuwe Champ 2-module a 1143 euro incl. btw/montage. Volgende week vrijdag staat hij ingepland.
Al met al een heel duur grapje en met deze regen merk ik nu ook dat er wat water druppelt aan de passagierszijde. Op het punt waar de kap in de bovenkant van de A-stijl klikt. Mag hopen dat de zon snel tevoorschijn komt om mijn gevoel over deze auto wat op te krikken
Maandag: naar Renova Tilburg gebeld voor een diagnose van de navi (a 118 euro incl. btw/montage), omdat ik er langzaam maar zeker helemaal gek van word. Ik kon meteen terecht. Daar hebben ze storingen uitgelezen en even een (ander type) antenne eraan gehangen... Volgens hen reageerde de navigatie al wel op. Dus, toen een afspraak gemaakt om een nieuwe GPS Antenne te laten installeren.
Vandaag: naar Renova voor de vervanging van de GPS antenne... Puntje bij paaltje... Het systeem bleef zich resetten. Dus de oude antenne ging er toch maar weer op (a 175 euro incl btw/montage). De oplossing? Een nieuwe Champ 2-module a 1143 euro incl. btw/montage. Volgende week vrijdag staat hij ingepland.
Al met al een heel duur grapje en met deze regen merk ik nu ook dat er wat water druppelt aan de passagierszijde. Op het punt waar de kap in de bovenkant van de A-stijl klikt. Mag hopen dat de zon snel tevoorschijn komt om mijn gevoel over deze auto wat op te krikken

- speedy
- NMC Legend
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom niet gewoon eerst een nieuwe update proberen?
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Zoals ik een paar berichten terug heb geschreven, heb ik dit al geprobeerd. Ik zie verder ook geen andere manier om dat kr*ng aan de gang te krijgenBurnoutBram schreef:Waarom niet gewoon eerst een nieuwe update proberen?

- Peter
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
nou garantie geldt ook voor import hoor en coulance regeling in sommige gevallen ook wel 

- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors