Mooie volle bass..
Wat me opviel in Mardid was dat de HiFi in de Clubman anders klinkt dan die in de Hatch. Voor mijn gevoel een stuk beter! Hoe-dan-ook HiFi zou ik er altijd opnemen als ik opnieuw zou moeten kiezen.Hans schreef:Vandaag gehoord.. maarre.. dat klinkt super!![]()
Mooie volle bass..
Ga eens een ander systeem inbouwen. Ben je minstens net zoveel voor kwijt. Dan vind ik het HiFi voor wat je er voor krijgt nog best een goede aanschaf.ricktolboom schreef:Hm. ik vind zowel de boost als hifi (R56) niks, zeker niet als je kijkt wat er voor moet betalen..
Hmmm...kstja0 schreef:In begin schok ik een beetje van de vrij snel ploppende speakers als je het volume wat harder zet en de bass iets verhoogd..... maar dit lijkt binnen een aantal minuten te verdwijnen. Het geluid wordt steeds beter.
Ik weet dat speakers moeten inspelen... maar zo treffend voorbeeld heb ik nog nooit meegemaakt.
kstja0 schreef: Binnenkort even met mijn fase meter checken of alles wel goed is aangesloten. Het lijkt namelijk dat het systeem uit fasen is. Het klinkt ook allemaal zo hol.
Beste mensen,works915 schreef: Het ploppen van de speakers is mij ook overkomen...
Onze sponsors