MINI HiFi-systeem Clubman
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@Kay,
ben wel benieuwd naar het resultaat. Ga je het zelf doen!?!? En die dubbele bodem in de clubman.... is dat dezelfde als die in een gewone achterbak? die opening waar piepschuim en wat gereedschap zit!? Welke sub gaat daar dan in!?
ben wel benieuwd naar het resultaat. Ga je het zelf doen!?!? En die dubbele bodem in de clubman.... is dat dezelfde als die in een gewone achterbak? die opening waar piepschuim en wat gereedschap zit!? Welke sub gaat daar dan in!?
Laatst gewijzigd door TomTom op 27 mar 2008, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@kstja0 nee de dubbelle bodem van de clubman is dieper, dit is een optie, zodat je een vlakke laadvloer kan creeren! zelfde als je bij een gewone cooper S de banken plat klapt, dan heb je een diep gedeelte, wanneer dat dicht gaat krijg je de vlakke laadvloer!
Gr. Olaf
Gr. Olaf
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
weet je wat het grootste probleem is. De ene keer klinkt het best wel lekker en dan denk je, waar doe ik nou moeilijk over, om vervolgens bij de volgende track te denken, is er wat mis met mijn stereo. Gewoon geen pijl op te trekken.
Als je nog enigzins goed geluid wil hebben, blijf dan af van de mp3's (wellicht de 320kb en groter klinken nog redelijk) maar stop er de ouderwetse cd in. Dat klinkt al een stuk beter.
Als je nog enigzins goed geluid wil hebben, blijf dan af van de mp3's (wellicht de 320kb en groter klinken nog redelijk) maar stop er de ouderwetse cd in. Dat klinkt al een stuk beter.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gr.
Ik ga gewoon beetje proberen! zie t vanzelf wel... en anders gaan we inderdaad gewoon weer cd's kopen!! hahakstja0 schreef:weet je wat het grootste probleem is. De ene keer klinkt het best wel lekker en dan denk je, waar doe ik nou moeilijk over, om vervolgens bij de volgende track te denken, is er wat mis met mijn stereo. Gewoon geen pijl op te trekken.
Gr.
- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Audio upgrade
Zijn er ondertussen al meer mensen die de Rockford Fosgate Signaal processor in hebben gebouwd? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Graag zou ik mijn set (Boost) willen upgraden met een sub en een losse versterker, eventueel later nog een compo setje erbij.
Grtz.
Graag zou ik mijn set (Boost) willen upgraden met een sub en een losse versterker, eventueel later nog een compo setje erbij.
Grtz.
Onze sponsors