Vraagje aan de iPhone gebruikers

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jul 2008, 16:17

@Gtjw, maar jij maakt geen gebruik van de affabriek bluetooth optie>?

Is er al iemand die met zekerheid kan zeggen dat met de affabriek bluetooth functie (met cradle in de armsteun) zowel de telefoon als de ipod modus gebruikt kan worden?

Gr. Olaf
Gtjw
One wheel wonder
One wheel wonder

17 jul 2008, 10:19

Olaf,

Fabriekaf kan je wel ipod funcite en telefoonfunctie gebruiken, alleen niet tegelijkertijd.
Dus als je ipod aan het luisteren bent en je wordt gebeld, kan je niet gebruik maken van de carkit. (en moet je de telefoon met de hand opnemen)

We hebben een ipod interface (ipodaansluiting in het dashbordkastje) en een apparte Parrot CK3100 voor de carkit. Dan kan je ze wel allebij tegelijkertijd gebruiken.
Als we nu de iphone aansluiten op de interface en de telefoon gaat, stopt de muziek automatisch en neemt de parrot het allemaal over. Als je klaar bent met telefoneren, gaat de muziek gewoon weer verder waar ie gebleven was.

De dealer heeft het bij ons prachtig weggewerkt en je ziet alleen een klein display onder de console.
Je betaald uiteindelijk 39 euro meer voor onze optie. (439 + 399 = 839 ipv. 799).
Heb je met 1x perongeluk opnemen, terwijl oom agend naast je rijd er al uit ;-)

Ander voordeel is dat je je iPhone gewoon in je broekzak kan laten zitten als je alleen carkit wil gebruiken. Parrot synct automatisch, zonder handelingen.

Op deze foto kun je zien hoe het er bij ons uitziet.
Afbeelding
Mini Cooper S JCW RULEZ!!
Maar onze Cooper Sidewalk is ook niet verkeerd :-)
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jul 2008, 17:32

@gtjw, oke ja ziet er zeker goed uit!! alleen verschil is natuurlijk weer dat ik een R55 heb en jij een r52 rijd! ik hoor namelijk weer van anderen dat de r55/r56 met cradle (van het filmpje) dus wel alletwee de mogelijkheden ondersteund (ipod en telefoon)

lijkt mij ook het meest logisch maar goed! anders kan ik altijd nog een ipod link nemen, Iphone in het dashboard kastje leggen en de iphone koppelen aan de carkit via bluetooth, maar het zou natuurlijk ideaal zijn wanneer het gewoon met de cradle zou werken.

Morgen maar eens bellen met de dealer, al ben ik bang daar niet veel wijzer van te worden :)

thanks voor je antwoord, en stoere cabrio hoor!! hoop dat het weer een beetje beter gaat worden!!

Gr. Olaf
Gtjw
One wheel wonder
One wheel wonder

17 jul 2008, 18:38

Ja klopt, maar het verhaal dat het niet samen werk heb ik van de dealer bij ons. "Van Ploelgeest" uit amstelveen.
Hij stond namelijk versteld, toen we een testje deed ipod en carkit. Hij vertelde me dat het met de cradle niet werkte.

Thnx man we zijn er ook erg blij mee. Idd hopen dat het weer wat beter wordt (hopelijk volgende week 25-30 graden)
Jou clubman is anders ook niet mis hoor. PW met zwarte stripes rulez!! :D
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2008, 11:25

@gtjw, oke dus jou verhaal heb je van de dealer, en dat as van toepassing op een r56/r55!

dus dan moet ik dus toch de ipod link nemen, en dan de telefoon gewoon via bluetooth laten koppelen??? dan werkt het wel of ook niet?

Gr. Olaf
Gtjw
One wheel wonder
One wheel wonder

18 jul 2008, 11:28

Olaf,

Bel anders ff "van Poelgeest" in Amstelveen en vraag ff naar Micheal Straathof. Hij kan je er veel over vertellen.
Dan heb je iig zekerheid van hoe of wat.

Grtz,

Guido
Olaf
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2008, 11:32

ja ga ik even doen!

thanks man!

gr. Olaf

Terug naar “Interieur en audio”