Aftermarket Navigatie inbouw... antwoord op mail!

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
psvdelft
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: Aftermarket Navigatie inbouw... antwoord op mail!

26 jun 2013, 14:18

Heeft iemand al ervaring met de 7inch car dvd with gps navigation radio bluetooth ?? of iemand die binnenkort zou willen bestellen? Ik heb een mini uit 2004 maar weet niet zeker of ie daar in past :?
als je direct op de site van de fabriek gaat bestellen betaal je namelijk ca. 500 US dollar en op aliexpress.com betaal je 740 US dollar...
Eendracht Maakt Macht
winney
Nieuw Lid
Nieuw Lid

17 apr 2014, 23:14

Hallo ik heb hem ingebouwd en ben er erg blij mee werkt top
jornvercauteren
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 mei 2014, 17:30

Ik heb deze in mn r56 zitten h
Alles wekt , moet enkel nog eens een rechtstreekse + naar radio leggen anders onthoud hij de posten niet voor de rest is het top:-) teller is met leds reken wel op 100 euro invoerrechten
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2014, 15:37

Nou lees ik wel erg wisselende ervaringen met dit systeem op het www, dus ben benieuwd hoe goed dit systeem is.

Van de mensen die hierboven zeggen het te hebben: hoe zijn jullie ervaringen en heb je ook foto's van hoe het eruit ziet bij jullie na inbouw. Ik ben even de draad kwijtgeraakt over de volumeknop enzo, maar wellicht kan iemand dat toelichten
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
bertje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 mei 2014, 11:54

Wat vind je hiervan? Ons bevalt dit echt goed!![img][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /71823.jpg[/img][/img][img][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /71821.jpg[/img][/img][img][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/album ... /71822.jpg[/img][/img]

Ik denk dat je zo veel geld bespaart :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2014, 11:33

Ja, losse navi heb ik nu ook maar zou juist zoiets willen wat op oem lijkt. Gaat niet om geld maar om hoe het eruit ziet zeg maar. Maar dan moet het wel werken.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
paddo
Be Mini
Be Mini

25 mei 2014, 13:19

bertje schreef:Wat vind je hiervan? Ons bevalt dit echt goed!!Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat je zo veel geld bespaart :D
Heb ik ook gehad, zo'n kuda houder. Niet goedkoop en ff wat werk met kabels wegwerken en inbouwen maar dan zit het super!! De moeite meer dan waard.

Terug naar “Interieur en audio”