Parrot Bluetooth

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

19 apr 2007, 17:48

Hij heeft dan ook de speciale interface van Newministuff. Zijn al meerdere mensen die daar gebruik van maken op mini2.com.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2007, 17:52

Maar is de interface van newministuff zelf of van parrot net als mijn interface was?

Wat ik had een andere bluetooth kit, maar wel met een interface. Dat werkt alleen kennelijk niet.
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

19 apr 2007, 18:04

Volgens mij is de interface niet van Parrot zelf. Werkt gewoon met de knoppen op het stuur zonder extra display etc.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2007, 18:51

Maaij schreef:Volgens mij is de interface niet van Parrot zelf. Werkt gewoon met de knoppen op het stuur zonder extra display etc.
Ja dat zou bij deze ook zo horen. De knop van de parrot zelf verviel en de knoppen van het stuur komen er voor in de plaats d.m.v. de interface. Ik heb een mailtje gestuurd naar Arjan van Renova. Eens kijken wat hij ervan zegt. Anders bestel ik die gewoon van newministuff en pleur ik hem er zelf wel in. Heb nou live gezien waar ik moet zijn.
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

19 apr 2007, 18:55

Ik wacht nog op de keyless entry support voor de Perrot kit. Schiet alleen niet echt op. Planning was begin april :evil:
Laatst gewijzigd door Maaij op 19 apr 2007, 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 apr 2007, 18:56

Mijn interface is van NewMiniStuff en de Parrot is de CK3000 Evo.
De interface komt in de plaats van de kabelboom die bij de Parrot wordt geleverd. Deze interface koppelt de parrot aan de radio,speakers en MFSW.
De standaard bediening van de Parrot moet wel aangesloten zijn, maar kan uit het zicht geplaatst worden omdat je die alleen nodig hebt bij de eerste installatie, daarna niet meer en gaat alles via de knopjes op het stuur.

Vervelend dat het nog niet werkt Kaj :(

Grtz,
Rob

PS als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel.
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 apr 2007, 19:05

Maaij schreef:Ik wacht nog op de keyless entry support voor de Perrot kit. Schiet alleen niet echt op. Planning was begin april :evil:
Mikey is helaas niet de allersnelste.
Ik wilde een audio-upgrade bestellen ( vervangen achterspeakers en een versterker van 600 Watt ertussen ) en had hem wat vragen gemaild. Duurde een week voor ik antwoord kreeg en dat bestond uit "heb geduld tot het einde van de week, dan komt er iets nieuws voor de R56" en dat is inmiddels ook al twee weken geleden. Sindsdien niets meer gehoord.

Grtz,
Rob
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2007, 19:08

Robbee schreef:Mijn interface is van NewMiniStuff en de Parrot is de CK3000 Evo.
De interface komt in de plaats van de kabelboom die bij de Parrot wordt geleverd. Deze interface koppelt de parrot aan de radio,speakers en MFSW.
De standaard bediening van de Parrot moet wel aangesloten zijn, maar kan uit het zicht geplaatst worden omdat je die alleen nodig hebt bij de eerste installatie, daarna niet meer en gaat alles via de knopjes op het stuur.

Vervelend dat het nog niet werkt Kaj :(

Grtz,
Rob

PS als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel.
Ik bestel die newministuff dingen waarschijnlijk gewoon en dan moet je maar eens een dagje komen knutselen bij Kaj, Robbee!! :mrgreen: Als je dat wilt tenminste?
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 apr 2007, 19:14

CooperS-lightningblue schreef: [...]
Een Sparkling Silver MINI Cooper. Deze rijd een stuk beter dan de demo die ik en MINIpoeper meekregen bij Jan de Jong, heel vreemd. :?
Dan moet ik nodig eens in jouw MINI rijden, want ik ben niet hééél positief ingesteld over de R56 sinds die proefrit, zou dat de reden zijn?

Hopelijk komt nu alles goed met je carkit! Ik heb mijn carkit destijds laten inbouwen door iemand in Vught. Deze persoon heeft een Volvo garage, maar had jaren bij inbouwservice van The Phonehouse gewerkt. Zodoende deed hij dit er nog steeds bij.
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

19 apr 2007, 19:16

CooperS-lightningblue schreef:Ik bestel die newministuff dingen waarschijnlijk gewoon en dan moet je maar eens een dagje komen knutselen bij Kaj, Robbee!! :mrgreen: Als je dat wilt tenminste?
Ik wil graag helpen, maar dan is het voor mij makkelijker als je hierheen komt.
Ik hoor het wel. 8) Ik zie je Zondag !

Grtz,
Rob
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2007, 20:30

Robbee schreef:
CooperS-lightningblue schreef:Ik bestel die newministuff dingen waarschijnlijk gewoon en dan moet je maar eens een dagje komen knutselen bij Kaj, Robbee!! :mrgreen: Als je dat wilt tenminste?
Ik wil graag helpen, maar dan is het voor mij makkelijker als je hierheen komt.
Ik hoor het wel. 8) Ik zie je Zondag !

Grtz,
Rob
In dat geval een prima idee! Eerst eens even thuis paps z'n credit card af laten staan, zodat ik het kan bestellen. :mrgreen: Lang leve NewMINIclub! 8)
Afbeelding
de ron
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

20 apr 2007, 14:54

Robbee, CooperS-LightningBlue

Graag foto's maken van deze inbouw. Ik wens dezelfde installatie (Parrot 3000 EVO + newministuff adapter) te gebruiken in mijn Cooper D.

Spijtig dat het niet gelukt is voor CooperS-Lightningblue

@Robbee: heb je echt de originele schakelaar nodig voor de éénmalige opstart van de Parrot EVO 3000 kit. Lukt het niet gewoon via de Bluetooth aansluiting met de laptop, zoals je ook doet voor het upgraden van de firmware van de Parrot kit ?

Suc6.

Groeten
Ron
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

20 apr 2007, 16:36

Als jij de Parrot Evo via BT van nieuwe firmware kunt voorzien dan wil ik een keer met je praten, ik ben al maanden het internet aan het afstruinen om dat voor elkaar te krijgen. :evil:
Je hebt ( dat is mijn info ) of een speciale kabel nodig of een bluetooth flashkit. Zonder een van die 2 schijnt het niet te gaan.

De originele bediening is volgens newministuff 1x nodig bij het koppelen van je telefoon aan de BT set.
Ikzelf had hem niet meer nodig omdat ik mijn telefoon al gekoppeld was vanuit mijn vorige auto.

Maar nogmaals : als jij dat ding kunt flashen laat me dat dan ff weten a.u.b.

Je wilde foto's ?

Afbeelding
Afbeelding

>)

Grtz,
Rob
de ron
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

20 apr 2007, 17:21

Ik doe de firmware upgrades van mijn Parrot CK3100 steeds via de bluetooth verbinding vanuit de laptop.

De Parrot EVO 3000 reeks is in principe dezelfde bluetooth adapter kit, enkel heeft het bijgeleverde draai/schakelknop geen display, wat de 3100 wel heeft.

Ik kijk dit weekend de parrot user manuals na, en laat je weten of dit kan, maar volgens mij moet dit kunnen lukken.
Ik hou van uitdagingen. Ik zal je de resultaten bezorgen ! Hoop doet leven !

Groeten
Ron
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

20 apr 2007, 20:38

Ja, van de 3100 wist ik dat je zo kunt upgraden, maar de Evo ......

Ben benieuwd, vast bedankt voor de moeite :wink:

Grtz,
Rob

Terug naar “Interieur en audio”