Electrische ramen
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Bij mij gaan ze mooi samen even snel omhoog als naar beneden, met 1 tik op de schakelaars.
Waar ik wel last van heb is dat mijn linkerraam verschrikkelijk piept als het omhoog of omlaag gaat. Ik heb nochtans al geprobeerd om de rubbers wat schoner te krijgen maar geen resultaat, enkel genant gepiep.
Iemand een idee hoe ik dit verholpen krijg?
Waar ik wel last van heb is dat mijn linkerraam verschrikkelijk piept als het omhoog of omlaag gaat. Ik heb nochtans al geprobeerd om de rubbers wat schoner te krijgen maar geen resultaat, enkel genant gepiep.
- ballooke
- Enthousiast
Bericht
Had vorige week wel een paar dagen dat het raam aan passagierszijde niet meer helemaal omhoog ging met enkel een tik tegen te schakelaar,ik moest de schakelaar toen wel inhouden en ineens deed die het weer wel
Idem hier, schaam me dood als ik ergens mijn raam omlaag moet doencrossbytje schreef:Bij mij gaan ze mooi samen even snel omhoog als naar beneden, met 1 tik op de schakelaars.

Had vorige week wel een paar dagen dat het raam aan passagierszijde niet meer helemaal omhoog ging met enkel een tik tegen te schakelaar,ik moest de schakelaar toen wel inhouden en ineens deed die het weer wel

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Wat ik nog mis is dat dit met de afstandsbediening gaat, zonder dat ik mijn sleutel moet gebruiken als ik weer eens het dak vergeten ben, merde is dan ook dat de gewone schakelaars niet werken als de sleutel niet in het contact zit (nadat een deur werd geopend)
Dat had ik ook ergens gelezen en vond het al jammer. Mijn vorige (Clio) had dit ook slechts aan de bestuurderskant wat echt idioot is. Toen de mini aankwam bleek het toch aan beide kanten te werken met 1 tik. (Hij doet het niet als de deur openstaat, maar als ze dicht is gaan beide ramen mooi automatisch omhoog. (12/07 gebouwd)smetje schreef:het raam aan passagierszijde gaat bij mij nooit met één tik omhoog, dacht dat dit bij alle mini's is uit veiligheid
Wat ik nog mis is dat dit met de afstandsbediening gaat, zonder dat ik mijn sleutel moet gebruiken als ik weer eens het dak vergeten ben, merde is dan ook dat de gewone schakelaars niet werken als de sleutel niet in het contact zit (nadat een deur werd geopend)
Onze sponsors