Boost + HiFi

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2007, 06:04

ik zit met een boost radio en het valt mij op dat er geen tijdsduur vermeld word van een liedje op het scherm van de radio. is er nu een fout in mijn radio of is dit bij iedereen zo, mis het wel eigenlijk.
ook heb ik gemerkt dat als ik naar een zelfgemaakte cd luister en de radio uitleg en weer aan dat deze opnieuw bij het begin van de cd begint te spelen en niet verder speelt waar hij gestopt is
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

06 dec 2007, 16:10

@smetje

was mij niet eens opgevallen.... ook het volume wordt niet aangegeven (geen indicatie van 0 naar .... whatever)

Probleem is er niet bij de Ipod... deze gaat verder waar hij gebleven is. De cd-mp3 speler heb nog niet gebruikt.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
Kiwi_Kevin
Mod virus alert!
Mod virus alert!

06 dec 2007, 23:16

Klopt heb ik ook, geen tijdsindicatie en hervat niet altijd waar hij gebleven was, soms wel. Nog niet helemaal achter wat de truc is..
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

07 dec 2007, 17:04

truc is geluid uitzetten. Dan je motor pas uit doen.. Als je dan opnieuw instapt motor starten--> geluid weer aanklikken.. en je nummer gaat op de oude plek terug
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 dec 2007, 17:06

Göran schreef:truc is geluid uitzetten. Dan je motor pas uit doen.. Als je dan opnieuw instapt motor starten--> geluid weer aanklikken.. en je nummer gaat op de oude plek terug
Dat zijn de betere tips, thanks 8)
Göran
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

08 dec 2007, 17:33

Misschien een nieuw topic idee: Tips&Tricks;)..
Mu
Multicaraudio

Re: Boost + HiFi

18 dec 2007, 14:35

Nightcrawler schreef:Hello,

Ik ben een MINI aan het kiezen en het audio gedeelte is toch belangrijk. Liefst zo'n zuiver mogelijk geluid, de auto moet niet bonken maar er mag wat uitkomen.

- Kan iemand me uitleggen wat de optie Radio MINI Boost CD extra biedt, ik vind alleen een foto.

- Dan is er het HiFi system, uit oudere topics is het niet helemaal duidelijk of dit zijn geld waard is. Is dit dan best in combinatie met Boost? Deze optie niet nemen en achteraf 3rd party nemen? Of is alleen Boost genoeg, zonder HiFi?

Bedankt!
Mijn advies :) . kies magere audio als je een nieuwe mini koopt. wij kunnen voor het bedrag wat mini rekend voor de audio ook maatwerk leveren en een set samenstellen die precies bij uw wensen past.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 dec 2007, 16:11

Komt die nu mee :wink:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2008, 15:18

Nou ik heb hem.. ik had wel iets beter verwacht.. is wel aardig maar niet echt super het klinkt nu ongeveer zoals een boost in de R53 klinkt. Beetje jammer, de Harman Karton :P blijft het beste klinken in een Mini..
Deze boost met hifi is een misser van Mini met hun betere produkten in het nieuwe model.. Not!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2008, 15:23

De boost is een 'misser' ten opzichte van de R53, de HiFi is meer dan prima vind ik. Had het graag op m'n MINI gehad.
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2008, 15:30

Het is wel goed alleen de HK set in de R53 is gewoon 10x beter.. en daar had ik op gehoopt :?
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

04 jan 2008, 16:16

Kom maar eens een keer luisteren naar mijn DPSM :)

Misschien komt er ook nog een keer zoiets voor de R56, de DPSM voor de eerste generatie kwam ook later pas als inbouwkit en kon niet vanaf fabriek besteld worden.
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

04 jan 2008, 16:26

Ik heb de knoop doorgehakt. Alle speakers van de Hifi upgrade gaan eruit en heb door Multicaraudio een goede set laten samenstellen. Bij mini heeft er een monteur naar geluisterd.... en begreep niet goed waar ik het over had. Met de opmerking "het kan toch lekker hard!!!" wist ik al genoeg.... we hebben met een echte audiofiel te maken :s

Ik kan maar niet wennen aan het geluid in mijn mini. 18 januari heb ik een afspraak en zal dan mijn ervaring en foto's met jullie delen.
The Member Formely Known As KSTJA0

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2008, 17:43

Hans schreef:Het is wel goed alleen de HK set in de R53 is gewoon 10x beter.. en daar had ik op gehoopt :?
Ooooh, zo bedoelde je. Ja daar kan ik niks tegen in brengen. Dat is hetzelfde probleem als met de vorige generatie Boost/CD en die van de R56... Die vorige was vele malen beter!

@kstja0:
Ik zou willen dat ik het achteraf nog in kon bouwen, zo'n HiFi van MINI, maar volgens mij moet er dan gruwelijk veel veranderd worden... :(
Afbeelding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini

04 jan 2008, 17:46

Het ligt er maar net aan hoe kritisch je bent, hoe jij muziek ervaart en wat jouw definitie van goed geluid is.
Feit is wel dat aftermarket spul (en dan met name high quality spul) altijd beter klinkt (niet perse luider) dan fabrieksaf/cheap spul. Vraag maar aan Rick :wink:

Succes verder!

Terug naar “Interieur en audio”