Heb je misschien een foto van die Focal 'Bus 20' in je cabrio, "Shadow_Breaker"?
(Naar aanleiding van je reactie over de verschillen tussen Pioneer en Focal ben ik weer gaan twijvelen of ik met de aanschaf van enkele nieuwe Pioneer componenten weer net zo tevreden ga worden als ik nu over het Pioneer spul ben, welk in m'n Van gemonteerd zitten.)
Subwoofer aan standaard radio
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
ik heb nog even verder lopen zoeken. Deze versterker, TS-Wx77a, heeft een hoge ingangs impedantie, hierdoor blijft de uiteindelijke impedantie, nagenoeg gelijk aan de huidige impedantie (2 ohm)....1,9999999 of zoiets. Dit zou betekenen dat parallel aansluiten geen problemen moet geven. (en anders ligt je eindtrap van je versterker er vrij snel uit : P )Kiwi_Kevin schreef:Hier wel wat gevonden: http://www.epanorama.net/circuits/speaker_to_line.html
Maar ik weet niet zeker of dit over dezelfde schakeling gaat. Om het zeker te weten zou je pioneer kunnen mailen/bellen. Anders zou je even op NAM moeten rondzoeken in dat topic over die andere actieve subwoofer, misschien dat het wel gewoon parallel aangesloten kan worden.The circuit is suitable to be used with 1..50W audio amplifers. The circuit is connected to the speaker output of the amplifier and can be used in parallel with the existing speakers.
Lijkt me eigenlijk wel, nu ik er over nadenk.
Laatst gewijzigd door TomTom op 17 jul 2009, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
neen niet direct een foto van bij de hand, bij mij heb ik hem onder mijn bijrijders stoel gemonteerd, wo blijft de bass lekker binnen zelfs met het dakje open heb je een heeeeeeeeeeeel mooie bassBerry M schreef:Heb je misschien een foto van die Focal 'Bus 20' in je cabrio, "Shadow_Breaker"?
(Naar aanleiding van je reactie over de verschillen tussen Pioneer en Focal ben ik weer gaan twijvelen of ik met de aanschaf van enkele nieuwe Pioneer componenten weer net zo tevreden ga worden als ik nu over het Pioneer spul ben, welk in m'n Van gemonteerd zitten.)

- remco
- Mod virus alert!
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Bedantk voor de vriendelijke aanbieding
Ik denk echter dat ik ga voor de pioneer die greg ook in zijn auto heeft liggen...
BEDANKT!!!

Coen
remco schreef:@Coen:
Ik heb deze sub nog op zolder liggen. Incl bekabeling en remote. Is een half jaartje gebruikt in m'n vorige auto. Als je interesse hebt laat het even weten. Voor 125 pepernoten kan je hem op komen halen.
PS. GWK omrekenkoers 1 pepernoot = 1 euro
Bedantk voor de vriendelijke aanbieding

Ik denk echter dat ik ga voor de pioneer die greg ook in zijn auto heeft liggen...

BEDANKT!!!

Coen
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Coen....
ga is voor n beestje fatsoenlijk spul
Als je echt voor een Bass wilt gaan koop dan iets in de richting van een Emphaser Neo met bijbehorende versterker.
Of nog makkelijker....vervang je voor en achter speakerts...
Als die wat meer bass kunnen weergeven ben je al een heel end...Ik kan nu zonder problemen de sub uitzetten, en nog trilt de halve auto...
ga is voor n beestje fatsoenlijk spul

Als je echt voor een Bass wilt gaan koop dan iets in de richting van een Emphaser Neo met bijbehorende versterker.
Of nog makkelijker....vervang je voor en achter speakerts...
Als die wat meer bass kunnen weergeven ben je al een heel end...Ik kan nu zonder problemen de sub uitzetten, en nog trilt de halve auto...
Onze sponsors