Bluetooth Carkit R57

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Bluetooth Carkit R57

02 jun 2009, 19:13

Hoi, wij hebben de nieuwe Mini Cooper S cabrio besteld met o.a. de originele bluetooth carkit inclusief bediening vanaf het stuurwiel. Wordt nu ook het adresboek van de telefoon naar de carkit gedownload zoals dat ook bij de Parot gebeurd? Met andere woorden, kun je dan ook vanuit je display van de Mini Boost CD telefoonnummers selecteren of heb je altijd nog je telefoon nodig om een nummer te draaien? (toetsen natuurlijk)
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

02 jun 2009, 20:05

in combinatie met de navigatie kan ik in ieder geval mijn telefoonboek raadplegen, ik veronderstel dat dit ook mogelijk moet zijn met de boost radio, misschien wel minder gebruiksvriendelijk?
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2009, 20:29

volgens mij ook weer afhankelijk van welk toestel je hebt. Ik weet dat mijn HTC touch diamond maar matig ondersteund werd, waardoor ik enkel kon telefoon opnemen en telefoneren. geen adresboek, sms, etc...

daarom maar niet genomen.
katan01
Enthousiast
Enthousiast

02 jun 2009, 21:31

In mijn Cooper S (bj 09) werkt bluetooth zoals je vraagt.

Adresboek van de telefoon (HTC Diamond Touch Pro en Nokia 6...) wordt ingelezen.
Bediening gaat via helemaal via de auto. o.a. met de voorkeuzetoetsen en de draaiknop v.d. radio.

Grt.
Wim (katan01)
Cohiba
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

15 jun 2009, 23:05

Mijn Nokia E71 sync'ed het adresboek via bluetooth.
Bellen via stuurwiel of dashboard. laatste 10 nummers, laatst gebeld nummer, etc.
Wel valt af en toe de bluetooth om onduidelijke redenen weg.
Lastig als je net in gesprek bent.

Met mijn vorige phone, een Nokia 6021, had ik hier geen last van.
Die paste bovendien ook in mijn armsteun.
Helaas heeft Mini maar ondersteuning voor een beperkt aantal, vooral oudere, telefoons.
Een "No go" optie...

Terug naar “Interieur en audio”