Bluetooth Carkit R57
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Bluetooth Carkit R57
Hoi, wij hebben de nieuwe Mini Cooper S cabrio besteld met o.a. de originele bluetooth carkit inclusief bediening vanaf het stuurwiel. Wordt nu ook het adresboek van de telefoon naar de carkit gedownload zoals dat ook bij de Parot gebeurd? Met andere woorden, kun je dan ook vanuit je display van de Mini Boost CD telefoonnummers selecteren of heb je altijd nog je telefoon nodig om een nummer te draaien? (toetsen natuurlijk)

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
in combinatie met de navigatie kan ik in ieder geval mijn telefoonboek raadplegen, ik veronderstel dat dit ook mogelijk moet zijn met de boost radio, misschien wel minder gebruiksvriendelijk?
- Cohiba
- Leerling Mini lid
Bericht
Mijn Nokia E71 sync'ed het adresboek via bluetooth.
Bellen via stuurwiel of dashboard. laatste 10 nummers, laatst gebeld nummer, etc.
Wel valt af en toe de bluetooth om onduidelijke redenen weg.
Lastig als je net in gesprek bent.
Met mijn vorige phone, een Nokia 6021, had ik hier geen last van.
Die paste bovendien ook in mijn armsteun.
Helaas heeft Mini maar ondersteuning voor een beperkt aantal, vooral oudere, telefoons.
Een "No go" optie...
Bellen via stuurwiel of dashboard. laatste 10 nummers, laatst gebeld nummer, etc.
Wel valt af en toe de bluetooth om onduidelijke redenen weg.
Lastig als je net in gesprek bent.
Met mijn vorige phone, een Nokia 6021, had ik hier geen last van.
Die paste bovendien ook in mijn armsteun.
Helaas heeft Mini maar ondersteuning voor een beperkt aantal, vooral oudere, telefoons.
Een "No go" optie...
Onze sponsors