Antenne aansluiting radio ??

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 aug 2009, 17:02

Kan iemand mij vertellen waar ik de antenne aansluiting kan vinden in mijn Cooper S met originele radio en cd speler in middenconsole. Ook zit er een cd wisselaar in de ruimte boven het dashboardkastje.
Ik wil mijn antenne signaal d.m.v. een Y splitter aan zowel mijn radio als de TMC antenne van TOMTOM verbinden.
Alvast bedankt.
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 aug 2009, 20:37

Ook zit er een cd wisselaar in de ruimte boven het dashboardkastje.
Was dit een vraag?
Want daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij zit daar de airbag van de bijrijder, en ligt de cd wisselaar onder een stoel danwel in de achterbak.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

05 aug 2009, 21:37

In de R55/56/57 niet meer hoor... Airbag zit bovenop het dashboard (in het zwarte stuk), en de CD-wisselaar, of zo'n "geheim" kastje zit achter het gekleurde paneeltje in het dashboard.

Voor de antenne-aansluiting....zit die nog wel naar de voorkant auto geleid? Want het lijkt erop dat de ontvanger ergens achterin de auto zit. Gewoon achter de kappen van de bagageruimte en dat de aansturing dan verder via het boordnet gaat. Wie o wie heeft dat al eens los gehaald? Coendek?? :roll:
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

05 aug 2009, 22:11

Kabeltje loopt toch gewoon naar voren.

Op 2:54 trekt ie de antennekabel eruit. (Beste klus om erbij te komen, want je hele dashboard ligt uit elkaar.)
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 aug 2009, 23:06

Tís inderdaad een beste klus.
Evengoed erg bedankt voor jullie antwoorden

Terug naar “Interieur en audio”