Uitsparingen in koffer

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
powaq
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Uitsparingen in koffer

26 dec 2009, 21:14

Hoop dat ik dit in het juiste forum plaats.

In de koffer heb ik gezien dat er links en rechts uitsparingen zitten met klepjes waardoor je toegang krijgt tot de achterlichten. Nu zijn die uitsparingen ideaal voor het verbandkistje en fluo-vestjes in de duwen. Alleen zou ik een manier moeten vinden om er een soort van netje of koordje voor te hangen zodat dat verbandkistje kan blijven zitten. Want nu valt het er natuurlijk gewoon uit.
Ik hoop dat het enigszins duidelijk is wat ik probeer te vertellen :D

Ik had al gedacht aan velcro op het materiaal van de koffer te plakken maar dat gaat waarschijnlijk niet houden. Gaten boren en haakjes erin zie ik niet bepaald zitten.

Iemand die dit al zoiets dergelijks heeft gedaan ? Optimalisatie van de koffer is wel belangrijk in de MINI dus lijkt me wel een interessant project.
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 dec 2009, 21:53

Klitteband :mrgreen:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
powaq
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

27 dec 2009, 16:19

nielz schreef:Bij de stealer 3 koffer netjes bestellen en probleem is opgelost.

Grtz Nielz
Hoe zou je dat dan doen ? Ik heb er 2 netjes bijgeleverd gekregen. Die gebruik ik maar die hangen "ver" van de uitsparingen zoals je kan zien op de volgende foto. Je kan dus nooit iets in de uitsparing plaatsen en dan "vastbinden". Alles wat je in de uitsparing zet gaat nooit blijven zitten.
Afbeelding

Wat ik bedoel is dus een soort van koord/net voor de uitsparing zoals te zien op de volgende prachtige photoshop:
Afbeelding
Polo GTI Cup Edition schreef:Klitteband :mrgreen:
Zoals ik al zei velcro (of klitteband zoals jullie dat noemen in het noorden) heb ik ook al aan gedacht maar ik vrees dat dat helemaal niet gaat houden op de kofferbekleding. Of wel ? Moest er een type velcro bestaan dat sterk genoeg vasthoud op die bekleding dan is mijn probleem snel opgelost.
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

27 dec 2009, 22:07

je gevarendriehoek kan je dealer mooi in de kofferklep bevestigen, daar is speciaal een uitsparing voor voorzien, er moet gewoon een soort houder in geplaatst worden (kost 10 euro ofzo, maar bij mij heeft de dealer het gratis gedaan, nadat ik gemeld had dat ik op andere mini's zo'n houder had gezien en mij afvroeg waarom dat niet in de mijne zat.)

Mijn verbandkistje heb ik in zo'n netje gestoken, bij mij zijn die netjes aan de zijkant (heb er één links en rechts) met een soort opening, waardoor je iets in dat netje kan steken (moeilijk uit te leggen zonder foto, maargoed)
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 dec 2009, 09:47

bij mijn hatch zat er aan het verbandskistje of zakje een klitteband die je dan gewoon aan de zijkant plakte. dit bleef ook gewoon zitten.
powaq
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

28 dec 2009, 13:21

smetje schreef:bij mijn hatch zat er aan het verbandskistje of zakje een klitteband die je dan gewoon aan de zijkant plakte. dit bleef ook gewoon zitten.
Really ? Mss zit er los zo een velcro in die je er moet opplakken. Dat ga ik straks eens bekijken. Ik ga denk ik eens langs de Brico rijden en zien wat voor soorten velcro ze hebben en dat gewoon proberen.
Als ik er in luk om die uitsparingen te benutten dan bespaar ik toch weer 15cm kofferruimte wat niet niks is in de Mini. :mrgreen:

Terug naar “Interieur en audio”