Ik hoop morgen het JA woord te geven aan mijn nieuwe MINI Cooper. Heb overal goed over nagedacht, ken geloof ik alle opties uit mijn hoofd, maar ik zit nog met 1 ding in mijn maag waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen. Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Zoals gezegd ga ik voor een nieuwe MINI Cooper, bouwjaar 2010, met uitgebreide navigatie en bluetooth telefoonverbinding. Ik overweeg ook om de optie Ipod interface te nemen maar ik hoor daar verschillende verhalen over. mijn probleem is als volgt:
Ik wil mijn ipod (nog niet gekocht overigens), aansluiten zodat ik er via de radio naar kan luisteren. Maar...ik wil NIET dat er altijd zo'n kabeltje onderin bij de schakelpook bungelt bij de AUX/USB aansluiting. Bovendien is de kabel WIT en mijn auto ZWART. Hoe kan ik toch naar de Ipod luisteren zonder dat ik dat stomme kabeltje in het zicht heb? Is het bijv. eenvoudig om een kabeltje te verbinden via de Radio en deze uit te laten komen in het dashbordkastje, zodat je de kabel nooit in het zicht hebt? En kan ik dan de Ipod -zonder de interface- via het MFSW bedienen, of niet?
Ik snap echt niet hoe het nu zit. Heb al verschillende forums en posts bekeken en ook iets gevonden over het aansluiten van een z.g. Ykabel.Maar wat is dat? Kan je dat zelf aansluiten of moet dat in de garage/fabriek?
Ik ben anti-technisch, dus hoop dat ik het enigszins begrijpelijk heb uitgelegd.
Geeft dit overigens nog problemen met de werking van een gsm die via bluetooth connected is met de auto? Ook daar heb ik al verschillende dingen over gelezen.
Nogmaals, ik stel mezelf nog voor op het forum, maar wil graag antwoord op deze brandende vraag VOOR ik mijn JA woord geef

Alvast dank voor jullie hulp!
Groeten,
Cooper Diva (to be ;-))