Nieuwe R56 navigatiehouder

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Nieuwe R56 navigatiehouder

30 nov 2010, 12:24

Beste allemaal,

ik ben al een poosje op zoek naar een houder voor portable navigatie in mijn R56. Ik weet dat er een nieuwe versie beschikbaar is met een rondere vorm (is bovendien van kunsstof) dan de vorige versie. Deze vind ik een stuk fraaier dan de vorige versie.

Ik bedoel deze: http://www.navintegration.eu/solutions/ ... 170889.pdf

Nu heb ik navraag gedaan bij mijn dealer, maar die vertelde mij dat deze alleen verkrijgbaar is icm de welbekende garmin. Aangezien ik al een portable device heb, zit ik daar niet op te wachten. Bij navraag of er eventueel eentje los te bestellen is (in geval van defect :lol: ), vertelde de beste meneer van de dealer, dat de houders tegenwoordig gekoppeld worden aan het chassisnummer. BMW Nederland kan dan dus zien of je het complete pakket al eens besteld hebt. :evil:

Mijn vraag is dan ook, weten jullie wellicht een manier/site waar deze houder (zie link) te verkrijgen is zonder de garmin nuvi? Ik heb me wezenloos gezocht, maar kan m nergens vinden.

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt

Grts :D
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 nov 2010, 12:47

Ik heb de houder bij Ekris in Velp gekocht. Ik heb hier niets gehoord over het feit dat je deze alleen icm een navigatie kan bestellen.
coendek
Stoepsleutelaar

30 nov 2010, 13:31

Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

30 nov 2010, 13:55

Ik heb nu een zelf gemaakt exemplaar, maar ben zeer geinteresseerd in de verkrijgbaarheid en prijs is van de officiele houder, laat even weten hoe het afloopt !
m4TTi
Be Mini
Be Mini

30 nov 2010, 16:10

Brodit met een Proclip vind ik persoonlijk pakken beter.

Kan je alles op monteren wat je wil!

heb er eentje voor iPhone / TommieTom :-)
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 nov 2010, 18:30

Lijkt mij allemaal BS. Ik had in Engeland bij Mini United zo'n Garmin gezien en heb die toen bij zo'n Tesco supermarkt voor weinig gekocht. Heb in Nederland bij de dealer (Smudde) gewoon die houder besteld. Hebben ze nog netjes voor mij geïnstalleerd ook. Is dus gewoon los te koop. (Misschien moet die verkoper z'n target nog dichtfietsen en probeert hij dat te doen met dit soort BS) :s
sjgroen
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

30 nov 2010, 22:28

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Ik ben in ieder geval alweer een stuk wijzer geworden. Met name wat betreft mijn dealer :evil: Wat een :X

Maar goed, ik ga wel even kijken bij een andere dealer of die wel kunnen/willen meewerken.

Ik hou jullie op de hoogte!

Bedankt
paddo
Be Mini
Be Mini

01 dec 2010, 19:28

Nog ff een vraag voor de overige Garmin eigenaren hiero: de navi bevalt prima (alhoewel ik persoonlijk de Tomtom one IQ route handiger en fijner vond), alleen als de navi op z'n plek zit - dus links van de toerenteller - is de uiterste linkerbovenhoek van het scherm niet te zien doordat het stuur ervoor zit. Terwijl hierin juist de meters tot de volgende afslag/kruising wordt getoond en dus handig is om wel te zien :?

Heb hem al los gehaald maar de houder 180 graden draaien zodat de navi iets meer naar rechts zit kan niet (dan kan de borgring niet meer worden gemonteerd).

Iemand een oplossing voor dit probleem?

gr. Roy
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 dec 2010, 22:15

Ik heb een Kuda mount i.c.m. een Brodit houder, hierin hangt mijn PDAfoon.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

05 dec 2010, 22:36

netjes hoor zo'n kuda houder!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2010, 07:04

Mini Poeper schreef:Ik heb een Kuda mount i.c.m. een Brodit houder, hierin hangt mijn PDAfoon.

Afbeelding
Waarom nog een TomTom als je al de OEM navi hebt :s
Afbeelding
paddo
Be Mini
Be Mini

06 dec 2010, 18:58

Dat is ook wel een mooie oplossing, wellicht dat ik daar nog eens voor kies, super! Is sowieso een handige plek om de navi te bedienen.

Roy
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 dec 2010, 20:55

Ries schreef:
Mini Poeper schreef:Ik heb een Kuda mount i.c.m. een Brodit houder, hierin hangt mijn PDAfoon.

Afbeelding
Waarom nog een TomTom als je al de OEM navi hebt :s
ja, da's idd maf, haha. Maar denk dat het om het idee gaat. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 dec 2010, 09:41

mushrop schreef:ja, da's idd maf, haha. Maar denk dat het om het idee gaat. :wink:
Ja, dat denk ik ook. Zijn niet mijn eigen foto's maar van de site van fabrikant.
Ik vind het ideaal! Kan zo ook handsfree sms versturen, internetten (flitsservice.nl), mailen en navigatie bedienen.
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

08 dec 2010, 22:53

Als je een beetje handig bent kun je ook een iphonecarkit aan de toerenteller monteren, zie gallery. Ik ben er zeer tevreden mee.

Terug naar “Interieur en audio”