Ik vraag mij af of de hendels van verlichting en bediening ruitenwissers verlicht zijn, als ook het knopje van de bediening spiegels.
Ik weet dat niet meer met zekerheid omdat ik weinig met de mini rij en onlangs deze hendels werden vervangen.
Verlichting van hendels bediening verlichting-ruitenwissers
- geertm1969
- Mod virus alert!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
deze zijn (volgens mij) niet verlicht... rijd zelf ook niet zo vaak met de mini, en al helemaal niet in het donker... 

- geertm1969
- Mod virus alert!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
daar moet ik je eerlijk gezegd een fatsoenlijk antwoord van schuldig blijven... kan het me zo ff niet voor me halen of ze wel of niet verlicht zijn... 

- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Het zal zich wel iemand kunnen herinneren zeker. Hoop dat er mensen zijn die ook in het donker rijden 

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
die zijn er vast wel

Dit zijn net van die kleine dingetjes waar je net niet op let...
wil het nu eigenlijk ook wel eens weten...

Dit zijn net van die kleine dingetjes waar je net niet op let...

- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
oef ik dacht dat we weer met een probleem zaten. Mijn vrouw rijd regelmatiger met de mini en denkt dat nu de verwarming af en toe weg valt.
Zijn leuke wagentje maar hebben toch soms wat problemen en die die ik al heb gehad zijn niet onmiddellijk de goedkoopste, van daar dat ik dacht dat er problemen waren
Zijn leuke wagentje maar hebben toch soms wat problemen en die die ik al heb gehad zijn niet onmiddellijk de goedkoopste, van daar dat ik dacht dat er problemen waren
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik heb nog wel eens met mijn auto in het donker gereden en de hendels voor de ruitenwisser aan de rechterkant en de richtingaanwijzer aan de linkerkant zijn NIET verlicht.
Ik zie ook het nut van deze verlichting niet; net zo min als ik het nut van verlichting voor de spiegelbediening in zie. De draaiknop is dus ook NIET verlicht.
Groetjes van Sicco
Ik zie ook het nut van deze verlichting niet; net zo min als ik het nut van verlichting voor de spiegelbediening in zie. De draaiknop is dus ook NIET verlicht.
Groetjes van Sicco
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zijn idd niet verlicht en da's best jammer. Net zoals de knoppen op het stuurwiel niet verlicht zijn, ook jammer...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- geertm1969
- Mod virus alert!
Bericht
Ik dacht ook dat de knoppen op het stuurwiel verlicht zijn. Heb een R56. Trouwens bedankt voor de antwoordjes betreffende de bedieningen.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
echt? bij mij niet. Heb een R56 en een R55. Of ben ik nou gek?Spollie schreef:De knoppen op het stuurwiel zijn toch wel verlicht?mushrop schreef:Zijn idd niet verlicht en da's best jammer. Net zoals de knoppen op het stuurwiel niet verlicht zijn, ook jammer...
MINI Dubman '07 PureSilver

- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Nou Rob, een beetje gek ben je wel, maar dat is alleen maar gezellig.
Tot nu toe onthoud ik me van verder commentaar, wat betreft de verlichting omdat ik het simpelweg niet weet. Ik heb het idee dat de knoppen op het stuur niet verlicht zijn, maar ik moet zodirect eens in mijn auto kijken....
Wordt vervolgd....
Tot nu toe onthoud ik me van verder commentaar, wat betreft de verlichting omdat ik het simpelweg niet weet. Ik heb het idee dat de knoppen op het stuur niet verlicht zijn, maar ik moet zodirect eens in mijn auto kijken....
Wordt vervolgd....

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Onze sponsors