JCW matten velours....
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
JCW matten velours....
Iemand die wel eens in het echt gezien? Of weet een alternatief adres waar ze te krijgen zijn? Heb ze gevonden via Realoem 51472163200, maar de dealer hier kan ze niet vinden in het systeem. Zijn eigenlijk voor een R56, maar voor de voorkant maakt dat geen bal uit en ik wil ze er graag in hebben! 

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb op MINI United 2009 ook JCW veloursmatten gekocht, echter deze bleken (na passen in mijn auto) alleen voor MINI's met het stuur rechts te zijn. Ik kon gelukkig m'n geld terugkrijgen
!.
Ik heb helaas geen artikelnummer meer, maar ik denk dat het wel dezefde zullen zijn als degene die jij op realoem hebt gezien

Ik heb helaas geen artikelnummer meer, maar ik denk dat het wel dezefde zullen zijn als degene die jij op realoem hebt gezien
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb even op realoem gekeken en zie dat ze er ook voor niet rechtssturend zijn
. Zijn dan kennelijk dus toch andere matten als die ik indertijd wilde kopen (ze zien er trouwens wel hetzelfde uit...)

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op realoem staat voor zowel links als rechtsgestuurde versies. Allebei wel hetzelfde artikelnummer trouwens, alleen linksgestuurd krijgt code MF91 mee en rechtsgestuurd code MF92 (voor een S JCW).
Hmmz, vind ze mooi en wil ze hebben! Ben die rubberen dingen wel zat nu. Dus of de Works velours, of gewoon velours...
Hmmz, vind ze mooi en wil ze hebben! Ben die rubberen dingen wel zat nu. Dus of de Works velours, of gewoon velours...
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn alleen nog maar jcw matten in checkered flag design leverbaar voor de R56. €83,- voor de voorste 2 (nummer 51470441800), set achter voor clubman is €42,- (nummer 51470429912)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Anders ff Fabian PM sturen met het artikelnummer...de dealer hier kon ook het artikelnr voor mn alcantara stuur niet vinden (sorry, niet meer te leveren...) Fabian had m binnen twee dagen in mn auto zitten
Hetzelfde voor de zwarte kapjes voor mn DL's trouwens...

Hetzelfde voor de zwarte kapjes voor mn DL's trouwens...
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was toevallig vandaag bij de dealer om wat mods te kopen en was hier ook naar op zoek. Die checkered is ook niet echt mijn ding
Die zwarte met alleen JCW logo waren erg mooi

Die zwarte met alleen JCW logo waren erg mooi

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
@GreyCooperS: dat is inderdaad nog te proberen, ze zijn echter ook uit de officiële accessoires prijslijst verdwenen 

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Frankie
Als je wat meer weet, ik heb ook interesse in 2 van die JCW matten voor de voorzijde.
(probeer het topic in de gaten te houden, maar je weet het nooit
)
Als je wat meer weet, ik heb ook interesse in 2 van die JCW matten voor de voorzijde.
(probeer het topic in de gaten te houden, maar je weet het nooit

Onze sponsors