Interieur verlichting in demo stand
- Jeroen Vrancken
- Nieuw Lid
Bericht
Interieur verlichting in demo stand
Ik heb een nieuwe mini clubman Hampton gekocht. Toen ik de auto ging ophalen vertelde de dealer mij dat ik de interieur verlichting in de demostand kan zetten, zodat de interieur verlichting alle kleuren continu doorloopt. Iemand heeft aan de knopjes gezeten en ik krijg het niet meer voorelkaar, wie kan mij helpen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Bij mijn R56 kon ik alleen handmatig dmv de knop in het cluster in de hemel het licht veranderen...heb je die demo functie daadwerkelijk zien werken?
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Volgens mij gewoon doortikken met de schakelaar tot dat het automatisch veranderd.
Bij mij veranderd de verlichting ook, maar ik heb er al een tijd niet aan gezeten.
Leuk trouwens een Hampton, das de 2e volgens mij pas inclusief die van mij
Bij mij veranderd de verlichting ook, maar ik heb er al een tijd niet aan gezeten.
Leuk trouwens een Hampton, das de 2e volgens mij pas inclusief die van mij
- Banage
- Leerling Mini lid
Bericht
Als je het schakelaartje een tijd lang indrukt (of naar voren drukt, het is maar hoe je het bekijkt) dan gaan alle gekleurde lampjes even knipperen waarna ze automatisch in een loopje van kleur gaan veranderen. Als je daarna weer even het schakelaartje bediend dan springen de gekleurde lampjes uit de demo loop en blijven ze op 1 kleur staan.
Zo gaat het bij mijn Mini in ieder geval.
Groeten Hans
Zo gaat het bij mijn Mini in ieder geval.
Groeten Hans
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Mini Wolf
- 4 op een rij!
Bericht
Grappig zeg. Wij reden van de week achter een zwarte Clubman die dit ook had. Helaas maar kort van kunnen genieten want bij het stoplicht richting de snelweg ging ie er als een speer vandoor om een M3 in te halen
Was denk ik een JCW Clubman want dat ding ging zoooo snel!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja klopt, de versie met meerder kleuren... In de eerste types had 5 kleuren dacht ik, zijn er nu meer geworden...Getzz schreef:Dat is dus de facelift van de R56?nielz schreef:Peter en alle andere; dit lukt alleen bij de r5X Gen2 modellen.![]()
Toen ik het zelf voor het eerst vernam direkt geprobeert en lukte niet.

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook altijd pechFabian schreef:Ja klopt, de versie met meerder kleuren... In de eerste types had 5 kleuren dacht ik, zijn er nu meer geworden...Getzz schreef:Dat is dus de facelift van de R56?nielz schreef:Peter en alle andere; dit lukt alleen bij de r5X Gen2 modellen.![]()
Toen ik het zelf voor het eerst vernam direkt geprobeert en lukte niet.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja precies, leuke gimmick maar vrij zinloos. Ik stelde hem altijd in op een kleur en kwam er verder nooit meer aan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors