Equalizer opties?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
lantaarnpaal
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Equalizer opties?

30 apr 2012, 22:31

Net even voorgesteld, gelijk maar even een vraag posten...

Ik heb dus mijn Boost radio geupgrade met een Mosconi 4 kanaals versterker achterin en alle speakers vervangen voor audio system boxen. Nu klinkt dat natuurlijk fantastisch, maar helaas zit je vast aan de "beperkte" mogelijkheden van de standaard radio en dus ook de equalizer.
Weet iemand of er een optie is om de originele knopjes te kunnen blijven gebruiken, maar toch een betere equalizer te krijgen ?

Thnx in advance !
Deeper
Nieuw Lid
Nieuw Lid

01 jul 2012, 10:52

Hoi,

Interessant onderwerp. Ik ben er ook naar op zoek. Ik wil ook een upgrage doen met audio system. Ik heb nog een versterker en een sub van audio system. Deze wil ik uitbreiden met speakers in de deuren. Welke heb je daarvoor gebruikt en welke oplossing heb je voor de tweeters gevonden? Heeft de boost een tulp uitgang dat je weet?

Ik kijk met belangstelling uit naar je reactie.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2012, 12:02

Audison bit one!
lantaarnpaal
Nieuw Lid
Nieuw Lid

02 jul 2012, 18:18

Ik heb voor een composet, de HX165sq, met de tweeter op de plek van de originele tweeter, alleen dan beetje meer omhoog gericht. Achter heb ik de CO609 plus, coaxial setje. Momenteel nog zonder sub, maar ik zit te twijfelen om er een Pioneer sub voor op de vloer van de kofferbak bij te leggen.
De boost heeft een mini-jack ingang van voor, maar volgens mij geen tulp uitgang achter.

Terug naar “Interieur en audio”