Na vier jaar eindelijk spiegelverwarming

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Na vier jaar eindelijk spiegelverwarming

20 mei 2012, 12:01

Ik heb de laatste jaren steeds meegedaan aan topics die over spiegelverwarming gingen.
Na 4 jaar en een dag vol goede moed zal het er eindelijk van komen.
2 maanden geleden was ik zo dom om het glas van mijn linkerspiegel in duizend kleine spiegeltjes te rijden.
Stond ook nog vak voor eerst APK dus moest snel iets ander op.
Bijna € 100,00 voor een glas zonder verwarming bij BMW betalen had ik weinig zin in en kocht een kartonnen noodspiegel voor € 5,00 zodat de auto de keuring doorkwam. Wat een ramp het leek wel een lachspiegel.
Al zoekende kwam ik via Ebay 2 nieuwe spiegels met klem en de zo gewenste achterruitverwarming tegen.
Voor ong. € 45,00 had ik een linker en een rechter exemplaar.
Nu moet alleen het ergste nog gebeuren en dat is bedrading vanuit het portier binnen krijgen.
Ik ben ervan overtuigd dat dit gaat lukken. De schakelaar komt in de middenconsole tussen de drinkbekerhouders in.
Het voordeel is dat je daar 12 volt hebt die niet via Canbus loopt en je niet opnieuw hoeft te laten inregelen.
Ik zal zodra ik de klus ga klaren proberen er een DIY met foto's van de kritieke punten erbij.
Ik vertel dit verhaal omdat velen niet weten of ze wel of geen spiegelverwarming hebben. Ga er maar vanuit dat het er in 2008 en ervoor niet standaard inzit
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

20 mei 2012, 13:09

is ook nog steeds een wens van mij, spiegelverwarming. Ik had echter ergens op dit forum gelezen dat je alleen spiegel met verwarming nodig had, en dat de spiegelverwarming automatisch werkte, dus geen schakeling nodig. Ik hou het topic in de gaten !
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

20 mei 2012, 13:13

Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 mei 2012, 13:30

Ja dat klopt maar er bestaat nogal wat verwarring over wel dan geen spiegelverwarming en ik wil daar uiteindelijk duidelijkheid in geven want de vraag bestaat bij meerdere forumleden
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

20 mei 2012, 14:40

je hebt nog even voordat het winter wordt, keep us posted !

Terug naar “Interieur en audio”