Weet iemand een (kwaliteit)shop in Utrecht of een site waar ik kan kijken.
Het liefst wil ik alles in de originele speakerplekken van de Mini zodat het niet opvalt.
Greetz

Met de R56 zal het een stuk minder makkelijk gaan. De boxen heb je zo vervangen, daar zijn ook vast passende vervangers voor te vinden. De radio gaat een probleem worden, aangezien deze nu zo dom ingebouwd is...M-iNdO schreef:Is er al wat aan aftermarket hifi te krijgen voor de R56?
Het liefst wil ik alles in de originele speakerplekken van de Mini zodat het niet opvalt.
Greetz
De radio laat ik gewoon standaard. Ik heb de Boost uitvoering (zit als het als het goed is zelfs een DAB tuner in). Het gaat mij puur om de speakers en versterker.MF schreef:Met de R56 zal het een stuk minder makkelijk gaan. De boxen heb je zo vervangen, daar zijn ook vast passende vervangers voor te vinden. De radio gaat een probleem worden, aangezien deze nu zo dom ingebouwd is...M-iNdO schreef:Is er al wat aan aftermarket hifi te krijgen voor de R56?
Greetz
Onze sponsors