Vandaag een Mini gekocht maar daar zat geen navi in. Een tomtom heb ik... maar ik dacht wellicht is dit achteraf in te bouwen. Na wat rondstruinen op het web... blijk OEM navi inbouwen een veel te dure klus, het zal best mogelijk zijn.... maar ik stuitte op dit apparaat... Iemand ervaring hiermee ??
NavAudio Mini Navigatie
Aftermarket Navigatie inbouw... antwoord op mail!
- Jeekaa
- Nieuw Lid
Bericht
En heb je deze aangeschaft? Heb de standaard radio/cd erin zitten en niet de boost. Tomtom heb ik ook maar alles in 1 vind ik toch veel mooier. Ik had deze al op de china sites (www.aliexpress.com) gezien maar heb nog geen ervaringen gelezen. Hoe zit het dan met de naald van de km teller?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat ziet er wel goed uit zeg! Kende ik niet. Dit vind ik ook nog wel een optie...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Maar ja zou je zo die teller eruit kunnen halen ?? Zonder de computer in de war te sturen.... Kan de snelheid dan bijv. standaard digitaal staan in de toerenteller..... ??
Nou dat vroeg ik mijzelf dus ook af... hoe zit dat met de teller... Ik overweeg het wel aan te schaffen... zal ze van de week eens mailen...Jeekaa schreef:En heb je deze aangeschaft? Heb de standaard radio/cd erin zitten en niet de boost. Tomtom heb ik ook maar alles in 1 vind ik toch veel mooier. Ik had deze al op de china sites (www.aliexpress.com) gezien maar heb nog geen ervaringen gelezen. Hoe zit het dan met de naald van de km teller?
Maar ja zou je zo die teller eruit kunnen halen ?? Zonder de computer in de war te sturen.... Kan de snelheid dan bijv. standaard digitaal staan in de toerenteller..... ??
Hij die wordt gepoort zal moeten dichten....

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die teller kan er gewoon uit, dat is echt niet het probleem. Ik ga er vanuit dat die nieuwe teller gewoon een wijzertje heeft voor de snelheid, net als bij de OEM navigatie. Daar zie ik ook niet echt het probleem zitten. Ik vraag me vooral af wat er gebeurd met het gedeelte wat nu onderin de OEM teller zit. Daar zit namelijk de handbediening van je radio, bc menu etc. Hoe wordt dat opgelost?
Edit:
Ik heb even niet zo snel een betere foto, maar ik bedoel dus het bedieningspaneel onderin de huidige teller.

Edit:
Ik heb even niet zo snel een betere foto, maar ik bedoel dus het bedieningspaneel onderin de huidige teller.

- wernerisabelle
- Be Mini
- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
@Mushrop: BC menu bediening op de radio.... zit dat daar ook... ja heb de mini nu pas enkele dagen en echt ervoor gaan zitten heb ik nog niet gedaan... Maar ik denk dat dit systeem de gehele functie overneemt van de radio... Je hebt alleen geen joystick... dat zal een ab worden als ik de beschrijving van het apparaat zo lees....

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Touchscreen staat er toch? Afstandsbediening vind ik wel erg 1999...

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zijn alleen maar bedieningsknoppen van de radio, meer niet. Dus met een nieuw touchscreen apparaatje heb je die knoppen ook helemaal niet nodig. BC zit op de stengel van de richtingaanwijzers.mushrop schreef:Ik vraag me vooral af wat er gebeurd met het gedeelte wat nu onderin de OEM teller zit. Daar zit namelijk de handbediening van je radio, bc menu etc. Hoe wordt dat opgelost?
- kroezeder
- Mod virus alert!
Bericht
hoi
ik heb deze dus in mijn e90 gehad en kan niets anders zeggen als werkt top.
alle knoppen verdwijnen dus en als het goed is werkt stuur bediening wel.
rest is allemaal met het vingertje op het scherm.
ik had wel wat last van glinstering in het scherm maar hier is folie voor zodat het verdwijnt.
verder heb ik op mijn samsung s3 een wifi hotspot gemaakt dus interneten is ook geen probleem.
er komen telkens veel updates en tweaken van het ding ging makkelijk op het e90 forum is veel terug te vinden van updat ect.
dit is de windows versie er komt ook een android
gr eric
ik heb deze dus in mijn e90 gehad en kan niets anders zeggen als werkt top.
alle knoppen verdwijnen dus en als het goed is werkt stuur bediening wel.
rest is allemaal met het vingertje op het scherm.
ik had wel wat last van glinstering in het scherm maar hier is folie voor zodat het verdwijnt.
verder heb ik op mijn samsung s3 een wifi hotspot gemaakt dus interneten is ook geen probleem.
er komen telkens veel updates en tweaken van het ding ging makkelijk op het e90 forum is veel terug te vinden van updat ect.
dit is de windows versie er komt ook een android
gr eric
- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
Bij mijnauto zitten alle knoppen op de radio, zal wel sinds de lci zijn....
Als je cd speler ook werkt, je stuurbediening werkt enz, dan is het een heel goed alternatief!
Als je cd speler ook werkt, je stuurbediening werkt enz, dan is het een heel goed alternatief!
Gr Werner
- Club Alfa
- One wheel wonder
Bericht
Heb nu 2x een mail gestuurd en 0,0 reactie gekregen. Voornamelijk de mail gestuurd ivm de km teller de in het apparaat zou moeten zitten of niet... Kan het uit de foto's niet opmaken.. MAar ja nix gehoord... dus zoeken ze het maar uit met het apparaat.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors