Weet iemand waarvoor het pijltje naast het benzine icoon voor is?

Marcel, jij hebt gelijk in deze, heeft niets te maken met aan welke kant de klep zit, maar hoeveel km je nog kan rijden voor je moet tanken ( pijl + pompje ) is eigenlijk het zelfde als bij je navigatie, pijl + stip, waarbij de stip je bestemming is.Marcel Always Open schreef:Mensen, dit klopt niet. Die getoonde pijl verwijst dat je binnen moet komen in de pits (in het tankstation) na X km.
De klep op een mini zit (nog) altijd links van de auto. (Verandert met de Gen-3 natuurlijk).
De pijl in het benzinepomp icoontje zit vrijwel op alle auto's tegenwoordig. Ik ben er blij mee als ik in een.leenauto of huurauto rijd. Als je zelfs dat al tot een man vs. Vrouw discussie herleid, zou je wat minder testosteron door je aderen moeten laten gieren. Best wel vrouwonvriendelijk namelijk,
Bij mijn Mini gaat ie bij 150km voor leeg irritant piepen en vanaf 50km voor tanken blijft de pijl met acceradius continu in beeld van de navigatie.boris_brznjef schreef:Wat geeft het tanken display aan als ie echt moet tanken??? Daar ben ik wel benieuwd naar.Want nu is het nog 1049 totdat je moet tanken maar wat geeft ie aan als je moet tanken
En ik zo veel dat ik het gevoel heb dat het brandstof lampje bijna altijd brandCannuccia schreef:Boris rijdt zo weinig dat ie nog nooit een tank heeft leeg gereden in zijn MINI
Onze sponsors