Beste Mini rijders,
ik heb via Mini (bij aanschaf van de auto) een Alpine geluidssysteem in laten bouwen, en ondanks dat het geluid ontzettend mooi en scherp is mis ik wel een subwoofer ter ondersteuning van de lage tonen.
Bij Mini staat deze niet op de optie lijsten...
Iemand toevallig enig idee of er voor Mini subwoofers te vekrijgen zijn die in de uitsparing van het reservewiel passen? (heb zo'n spuitbus i.p.v. reservewiel in de kofferbak) Ik wil, gezien de niet al te grote kofferbak, liever geen losse sub in de kofferbak.
Mijn pa heeft in zijn auto een Harmann K. set zitten, en de subwoofer zit erg netjes weg gewerkt op de plaats van het reservewiel (Mercedes)
Alvast bedankt!
Gr.
Chris
Alpine
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Alpine
Ik heb voor mijn BMW bij mobile emotions in Woerden en dergelijk sub laten maken.

- cdebruijn
- Enthousiast
Bericht
Re: Alpine
Heb nav een ander lijntje op dit forum de fader even ver(der) naar voren gezet maar wat een verschil zeg!!
De bass moest terug naar 2 strepen zo goed pakte de voorste speakers het ineens op in verhouding tot de achter speakers
De bass moest terug naar 2 strepen zo goed pakte de voorste speakers het ineens op in verhouding tot de achter speakers
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
- cdebruijn
- Enthousiast
- cdebruijn
- Enthousiast
Onze sponsors