Mini Boost zonder USB maar met AUX-in en MFSW

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Pascallee
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Mini Boost zonder USB maar met AUX-in en MFSW

30 nov 2013, 23:15

Er zij zoveel forums over Parrots en Iphones en Mini's met Connected Packages dat ik eigenlijk door het bos de bomen niet zie. Wat ik graag zo willen is om voor maximaal 100 euro mijn Android telefoon willen gebruiken voor zowel telefoon gesprekken als audio en navigatie, dit middels bluetooth of via de aux-in of via de multi cd charger aansluiting (welke ik niet heb aangesloten) als je daarvoor je Mini Boost radio niet voor hoeft te programmeren. Voorts heb ik waarschijnlijk een van de vroegere modellen van de R56 zonder USB aansluiting. Voorts zou ik niet graag het hele dashboard overhoop willen halen. Bediening via het MFSW zou tof zijn maar niet essentieel. Liever geen extra bedieningspanelen in het interieur. Wie kan mij op weg helpen
My Mini, My Mini, My Mini
stanv
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: Mini Boost zonder USB maar met AUX-in en MFSW

15 mar 2014, 21:45

Eens...
Al een oplossing gevonden?
Ik zie diverse oplossingen, maar mijn vorige auto was de 'goedkoopste' oplossing een geheel andere autoradio met ingebouwde carkit. werkte prima. maar, ik wil wel de functies van mijn MFSW behouden. Ik lees weer vanalles over ISO stekkers, maar de mijne komt uit de USA, dus vraag me af wat te doen..

Terug naar “Interieur en audio”