Brandstof lampje

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
Olaf1964
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Brandstof lampje

01 jun 2014, 16:28

Weet nog niet hoe alles werkt van mijn Mini R56 Cooper, maar ik zie dat het brandstof lampje (pijltje met een brandstof tank) blijft branden. Daarachter staan nog de hoeveelheid km die ik nog kan rijden met de tank.

Is dit gebruikelijk en normaal?

Ook op de grote Ronde unit in het midden waar de brandstof streepjes staan brand het brandstof tankje.

Is dit ook gebruikelijk en normaal?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Brandstof lampje

01 jun 2014, 17:07

Ja dat is normaal je kan met de knop die op je hendel zit verschillende dingen laten zien in je LCD schermpje dat in je toerenteller zit. Waaronder deze dus waarmee je kunt zien hoeveel km je ongeveer nog kunt rijden met de benzine die je hebt :rijden
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “Interieur en audio”