Punch Carbon Black of panther black?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
marcelm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Punch Carbon Black of panther black?

02 okt 2014, 21:08

Dag forumleden,

De zwarte halfleren stoelen van onze R55 uit 2007 zijn aan de bestuurderszijde wat sleets, dus die wil ik opknappen met leerverf. Op internet kom ik twee kleuren zwarte leerverf tegen voor de mini: punch Carbon Black en panther black. Weet iemand hier misschien welke kleur ik moet hebben voor onze stoelen?
Het gaat om de halfleren stoelen die deel uitmaken van het Chili pakket (geloof ik). De stoelen hebben op zit- en rugdeel zwarte stof met een wit streepje.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Punch Carbon Black of panther black?

02 okt 2014, 21:21

Ik heb de punch Carbon black maar ik heb geen stof in de stoelen die zijn geheel van leer weet niet of je er wat aan hebt. Zal ff kijken of ik een foto heb van mijn stoelen
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2014, 21:51

Volgens mij is punch alleen de vol leder stoel (punch slaat namelijk op de gaatjes in het leer. In het gedeelte wat bij half leer stof is)
Dus het half leer zou panther black moeten zijn?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

02 okt 2014, 21:56

Oh nee, toch niet. Het half leer in m'n Clubman is Carbon black.
Als je de laatste 7 cijfers van je VIN nummer hier invult: [url=http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html]http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
Dan krijg je de optielijst van je MINI te zien. Daar moet het tussen staan.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 okt 2014, 11:05

Rianne die website geeft me geen optielijst (wel een decoder dat mijn auto een R52 is blablabla maar geen details van opties)

PS ook even mijn meldcode van de 1990 classic mini ingevuld, deze heeft dus hetzelfde chassisnummer als een Bmw 318i E30 van juli 1984 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
marcelm
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 okt 2014, 20:08

Bedankt voor de reacties. Ik heb nog even zitten snuffelen op de mini-site bij het aanbod gebruikte mini's, en volgens mij is het inderdaad carbon Black. Ik neem gewoon de gok....
Manick
Sponsor

24 okt 2014, 19:44

Geef je laatste 7 cijfers/letters van je Chassis nummer dan zoek ik het even voor je op, ik kan nog wel optie lijst zien van de hele auto incl kleuren evt codes van de stoelen

Terug naar “Interieur en audio”