Heb vandaag de armsteun en vakverdeler opgehaald en gemonteerd, de verdeler in het handschoenvakje is echt super, het lijkt wel alsof je 2x zoveel spullen kwijt kunt.
de armsteun heb ik wat moeite mee , vooral met de look , de bekleding had in mijn geval blauw mogen zijn en de rand alu look ,of 1 van beide.
de armsteun af fabriek is van design zeker mooier.
maar in deze zit wel een redelijk opbergvakje .
foto,s staan op mijn gallery
Opbergruimte
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
De ruimteverdeler staat in de accesoirecatalogus "keep it mini".
ik heb hem in duitsland besteld is een stuk goedkoper.
ik heb hem in duitsland besteld is een stuk goedkoper.
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Ziet er netjes uit. De af-fabriek armsteun is dan misschien "mooier" maar ik vind de kwaliteit erg matig, zeker in verhouding tot de rest van de auto. Hij kraakt als je er op leunt en als je hem open en weer dicht schuift wil de klep aan de achterkant wel eens uit z'n "spoor" lopen.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb bij die van ons het scharnierpunt goed ingespoten met siliconenspray. Nu is ie perfect! Simpele oplossing en werkt erg goed.èrcé schreef:Ziet er netjes uit. De af-fabriek armsteun is dan misschien "mooier" maar ik vind de kwaliteit erg matig, zeker in verhouding tot de rest van de auto. Hij kraakt als je er op leunt en als je hem open en weer dicht schuift wil de klep aan de achterkant wel eens uit z'n "spoor" lopen.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb geen idee of de catalogus online te zien is , hij is trouwens hetzelfde als de nederlandse alleen de losse prijslijst is anders.
even halen bij de dealer.
even halen bij de dealer.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- r53-d/silver
- One wheel wonder
Bericht
armsteun in nederland €144,= in duitsland €125,=
verdelerhandschoenenvak in nederland €44,= in duitsland € 36,=
mischien geen grote verschillen maar als je zoals ik in de grensstreek woont is het toch meegenomen , die originele spullen zijn toch al duur genoeg. niet dan?
verdelerhandschoenenvak in nederland €44,= in duitsland € 36,=
mischien geen grote verschillen maar als je zoals ik in de grensstreek woont is het toch meegenomen , die originele spullen zijn toch al duur genoeg. niet dan?
Onze sponsors