Ik was van plan om mijn i-pod aan te sluiten maar de aux aansluiting ontbreekt in mijn auto, althans hij zit niet op de plek zoals in de handleiding beschreven wordt (rechtsonder de tuimelschakelaars). Naar mijn weten moet dit standaard in de auto ziten. Zijn er meer mensen die ook geen aux aansluiting in hun R56 hebben?
Ik ga er wel melding van maken bij mijn dealer.
Groeten!
AUX aansluiting ontbreekt?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- èrcé
- Be Mini
Bericht
Dat is vaag zeg, want het hoort standaard te zijn. Ik heb het net gecontroleerd bij m'n mini en er zit gewoon een aux aansluiting. Ik heb overigens ook de iPod interface, maar dat zou niet uit moeten maken, want de aansluiting zit in m'n dashboardkastje.
Trouwens, dat vraag ik me ook af en misschien heeft maaij daar en antwoord op. In m'n dashboardkastje zit een extra opening voor koeling, zodat wanneer ik m'n airco aan heb, er ook frisse, koele lucht naar het dashboardkastje gaat, zodat m'n iPod het niet te warm krijgt. Nu zit bij maaij de ipodaansluiting in het vakje, achter het opklappaneeltje van z'n sierlijst op z'n dashboard. Wordt die ruimte ook "gekoeld" ?
Trouwens, dat vraag ik me ook af en misschien heeft maaij daar en antwoord op. In m'n dashboardkastje zit een extra opening voor koeling, zodat wanneer ik m'n airco aan heb, er ook frisse, koele lucht naar het dashboardkastje gaat, zodat m'n iPod het niet te warm krijgt. Nu zit bij maaij de ipodaansluiting in het vakje, achter het opklappaneeltje van z'n sierlijst op z'n dashboard. Wordt die ruimte ook "gekoeld" ?
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
een ipod gaat niet direct te warm krijgen hoor. Wetend dat die ook zijn dienst doet in de zomer in volle zon of urenlang in broeken steek waar de temperatuur rond de 37 schommelt. Die opening van de airco is voor als je frisdrank ofzo wilt koel houden.
Onze sponsors