Ik een mini one gekocht en las in de brochures dat er als optie in de dorpels verlichting met teks te verkrijgen is ,
heeft iemand hier ervaring mee of heeft die het in zijn mini en wat zijn de kosten.
Ik wacht benieuwd. groeten martinr
Dorpelverlichting met tekst
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maarten CH
- Enthousiast
Bericht
Is het makkelijk zelf te monteren voor iemand die niet dagelijks aan het sleutelen is?
Dat ziet er cool uit!!!Berthil schreef:Ik heb ze ook, nog altijd genieten met instappen. Bijna jammer dat het zomers later donker wordt
Helaas niet goedkoop.
Is het makkelijk zelf te monteren voor iemand die niet dagelijks aan het sleutelen is?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan ze op de zijskirts plakken. Er moet alleen een gaatje naar binnen geboord worden om de draden door te voeren. Ik geloof dat Mini er een extra zekering in het zekeringskastje voor maakt maar op de voetverlichting aansluiten moet ook kunnen. Wel netjes de randen afwerken waar je de auto in boort. De dealer had dat niet gedaan en ik heb er dus sluiting gehad maar dat hebben ze netjes opgelost.
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Custom teksten zijn duurder dan de gewone he. Ook opletten want je moet op een papier opschrijven wat je wilt en het komt er juist zo zoals jij het geschreven hebt he!
Ik heb toen voor de mijne geloof ik iets van een 250 betaald, wel geen idee meer of dat nu per stuk was of niet...
Ik heb toen voor de mijne geloof ik iets van een 250 betaald, wel geen idee meer of dat nu per stuk was of niet...
Onze sponsors