hoe krijg ik mijn bakje van mijn geheimedashboard kastje eruit?
ik heb een mini R56 uit mei 2008
Geheime dashboard kastje
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Het bakje zit achter "klipjes" vast aan beide zijkanten. Als je langs de zijkanten hengelt met een stevig dun voorwerp kun je ze los krijgen. Zo is het mij in ieder geval gelukt (R56 uit april dit jaar). De klipjes zitten aan het bakje zelf vast, dus terug zetten is er gewoon weer in drukken.
Suc6.
Tijno.
Suc6.
Tijno.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is volgens mij mogelijk! Ik ben al even aan het kijken geweest (heb zelf zo'n kastje helaas niet). Ik heb het rechterpaneel er al even af gehad en er is in ieder geval ruimte. Ik denk dat je de houder van de CD wisselaar moet plaatsen (daar zitten de scharnieren van het klepje aan) en daar plaats je het bakje in. Tevens heb je een nieuw rechter paneel nodig hebben (en nog wat klein materiaal).
Ik heb bij de dealer de kosten van de benodigde onderdelen opgevraagd en dan kom je ongeveer op EUR 126,-- ex. BTW uit. Is niet echt goedkoop
! Het is vooral het dashboardpaneel wat het duur maakt (Brushed alloy EUR 74,-- ex. BTW)
Ik heb bij de dealer de kosten van de benodigde onderdelen opgevraagd en dan kom je ongeveer op EUR 126,-- ex. BTW uit. Is niet echt goedkoop

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
! Mocht je nog de onderdeelnummers van de andere delen nodig hebben, dan hoor ik dat wel.
Inderdaad niet gekcoendek schreef:oke.. maar ik heb al dash panelen voor kastje dus dan blijft er zo'n 50€ over...
klinkt niet gek...

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
eerst ff R56 scoren
Thanks!!parklaneworks schreef:Inderdaad niet gekcoendek schreef:oke.. maar ik heb al dash panelen voor kastje dus dan blijft er zo'n 50€ over...
klinkt niet gek...! Mocht je nog de onderdeelnummers van de andere delen nodig hebben, dan hoor ik dat wel.
eerst ff R56 scoren

- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Dat klopt inderdaad! En daar moet je tussendoor, tussen dat randje en het bakje. Als je het bakje een beetje samenknijpt (boven en onderkant) krijg je wat extra ruimte. Zal morgen ff proberen wat pics te plaatsen.DiabloPvA schreef:het is mij niet gelukt om naast het bakje te komen, dan zit er een rand waar het bakje inzet
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
Het lipje op het bakje moet je iets naar binnendrukken (voorzichtig) en dat kant voor kant. Op de andere foto zie je de uitsparing waar het lipje in valt. Hopelijk kun je er iets mee.
Suc6.
FotootjesDiabloPvA schreef:ok, want het is toch best pielen, zou idd blij zijn met wat fotos, anders beschadig ik dadelijk meer dan goed is, trek nu bijna heel me dashboard mee
Het lipje op het bakje moet je iets naar binnendrukken (voorzichtig) en dat kant voor kant. Op de andere foto zie je de uitsparing waar het lipje in valt. Hopelijk kun je er iets mee.
Suc6.
- Tijno
- 4 op een rij!
Bericht
@DiabloPvA,
Fijn dat het gelukt is.
Ik heb ook mijn Ipod in het kastje liggen. Goed uit het zicht en niet onbelangrijk, GOED BESCHERMD BIJ HET BOCHTENWERK (wel in een hoesje doen hoor je Ipod)
.
PS: Strakke koets heb je hoor, echt een mooie combi met die velgen.
Greetzzz Tijno.
Fijn dat het gelukt is.
Ik heb ook mijn Ipod in het kastje liggen. Goed uit het zicht en niet onbelangrijk, GOED BESCHERMD BIJ HET BOCHTENWERK (wel in een hoesje doen hoor je Ipod)

PS: Strakke koets heb je hoor, echt een mooie combi met die velgen.
Greetzzz Tijno.
Onze sponsors