Vieze bonnet stripes

Mini Maarten
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Vieze bonnet stripes

22 jul 2008, 22:35

Inmiddels mijn Mini een dikke maand in bezit maar de witte bonnet stripes op de motorkap zijn vies en ik krijg ze niet schoon :( Er zitten allemaal bruine vlekken op en ik vraag me af of er meer leden zijn die er last van hebben en wat er mee te doen...
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jul 2008, 07:08

Krijg je ze ook niet schoon met een poetsmiddel waar je ook je normaliter je lak mee poetst? Je zou eigenlijk moeten weten wat die bruine vlekken heeft veroorzaakt. Is de sticker zelf aangetast of zit de vlek er als vuil op? Als het vuil is dan moet het eraf kunnen als je maar het juiste middeltje weet te vinden. Is de sticker aangetast dan zul je nieuwe stripes moeten plakken/laten plakken. Ik heb er overigens nog niet eerder van gehoord dat iemand dit ook had.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 jul 2008, 11:07

Kun je beschadigde stripes op de verzekering afwimpelen? Die van mij raken ook wat in witte vlekken (door steentjes of dikke vliegen vermoed ik)

Kan misschien voor viper stripes gaan dan...
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jul 2008, 13:22

bij mij zitten er ook bruine vlekke op, gewoon over een jaartje een paar nieuwe op laten knallen, denk dat het plastic toch een beetje verweert en zeker dat maagdelijke witte.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2008, 17:35

Bij mij zijn ze (na 1 jaar) ook niet meer stralend wit, ondanks stinkend dure cleaner, klei en weet ik wat meer..het blijven stickers natuurlijk. :roll:
Maar iets nieuwe erop is ook wel weer een keer leuk! :wink: :D 8) .. YOURI!!!! :mrgreen:

Grtz
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding
BadSMini
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 aug 2008, 14:33

turbootje schreef:Bij mij zijn ze (na 1 jaar) ook niet meer stralend wit, ondanks stinkend dure cleaner, klei en weet ik wat meer..het blijven stickers natuurlijk. :roll:
Maar iets nieuwe erop is ook wel weer een keer leuk! :wink: :D 8) .. YOURI!!!! :mrgreen:

Grtz
Karin

:shock: He' wat ben ik weer aan de beurt :P

Terug naar “Exterieur”