Union Jack op het Cabrio-dak van je R57? ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Union Jack op het Cabrio-dak van je R57? ;-)
Deze kwam ik tegen deze ochtend...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel... Nee eigenlijk niet... lol
Want dit is echt niet OEM...
Het is die firma van die stand die dat maakt... maar vraag me niet hoe die heten... Zal wss wel een duit kosten!

Het is die firma van die stand die dat maakt... maar vraag me niet hoe die heten... Zal wss wel een duit kosten!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Die firma is een bekende op cabrio-gebied: Karmann.
Het is een proef-ballonnetje om te kijken of er voldoende vraag is naar cabriokappen met een leuke print.
[web]http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3 ... rio__.html[/web]
Het is een proef-ballonnetje om te kijken of er voldoende vraag is naar cabriokappen met een leuke print.
[web]http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3 ... rio__.html[/web]
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Voor de R52 was er al eens een leverancier die dit aanbood. Helaas was er onvoldoende vraag en zijn ze er een paar jaar geleden mee gestopt volgens mij. Dit was een vlag die 100% van het dak inclusief de zijkant/achterkant bedekte. Want dat R57 testdak vind ik een beetje 'on-af' met die zwarte zijkant.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Daar sluit ik me bij aan. Ziet er niet perfect uit. Lijkt wel een lap voor de time being......er overheen gedrapeerd.
Lijkt me overigens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cool.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
.mderijke schreef: Want dat R57 testdak vind ik een beetje 'on-af' met die zwarte zijkant.
Daar sluit ik me bij aan. Ziet er niet perfect uit. Lijkt wel een lap voor de time being......er overheen gedrapeerd.
Lijkt me overigens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cool.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Onze sponsors