Hoi,
aangezien mijn vrouw ( ja ze heeft wat te vertellen ) geen ander uitlat wil en ik de standaard niet vindt passen bij mijn auto op zoek naar sierstukken voor standaard cooper s uitlaat.
ik vindt zelf de jcw stukken leuk maar passen deze nu wel of niet ?
en welke altarnatiefen zijn er ?
ik hoor het graag
mvg
eric
Sierstukken Cooper S
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
altijd voor de factory JCW demper gaan en niet voor de aftermarketkitdemper.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- jottemj
- One wheel wonder
Bericht
De factory JCW demper is echt een aanrader, mooier geluid en is voordeliger (ongeveer 350 excl. montage) dan de achteraf-JCW einddemper.
De uitlaat is zonder 'sierstukken', omdat de eindpijp gewoon meteen aan de pot gelast zit:

Mini Genuine Parts
De uitlaat is zonder 'sierstukken', omdat de eindpijp gewoon meteen aan de pot gelast zit:

Mini Genuine Parts
- S-67
- Be Mini
Bericht
Is die factory demper gewoon zelfde als de normale dan? Waarom is deze bijvoorbeeld behoorlijk goedkoper dan die andere JCW demper (rond de 560 euro nieuw), of komt dit doordat er op deze factory geen jcw logo staat op uitlaatsierstukken?
Anders weet ik ook wat ik ga kopen binnen een paar maanden

- jottemj
- One wheel wonder
Bericht
Waarom ie goedkoper is, goede vraag... er staan inderdaad geen logo's op
Maar het geluid maakt een boel goed, beter dan de JCW achteraf einddemper! Daarnaast ziet het er ook mooier uit, doordat je geen vreemde opzetstukjes hebt, maar gewoon een normale buis waar je in kijkt.
Als je met normaal bedoelt hetzelfde formaat dan is het antwoord ja! Past gewoon op een R56S middendemper.S-67 schreef:Is die factory demper gewoon zelfde als de normale dan? Waarom is deze bijvoorbeeld behoorlijk goedkoper dan die andere JCW demper (rond de 560 euro nieuw), of komt dit doordat er op deze factory geen jcw logo staat op uitlaatsierstukken?
Waarom ie goedkoper is, goede vraag... er staan inderdaad geen logo's op

- jottemj
- One wheel wonder
Bericht
En ik zag dat je zelf ook al gereageerd had destijds: http://www.newminiclub.nl/forum/about22493.html
Zal iets meer zijn dan de r56 versie kost (a 350 euro) - ik zou van een euro of 400 uit gaan, maar bel vooral de dealer.
Ik zat even te zoeken, maar die is er inderdaad ook voor de R55. Bij google kwam ik uit op dit forumFred schreef:Hoeveel kost zo'n factory jcw uitlaat als ik mag vragen? En is die er ook voor de r55?

Zal iets meer zijn dan de r56 versie kost (a 350 euro) - ik zou van een euro of 400 uit gaan, maar bel vooral de dealer.
Onze sponsors