Zwarte grille omlijsting voor Cooper 2011 met JCW pakket
- crxmr2
- Nieuw Lid
Bericht
Zwarte grille omlijsting voor Cooper 2011 met JCW pakket
Ik zou graag een zwarte grille omlijsting willen op mijn Mini Cooper uit 2011 met een JCW pakket. Ondanks het feit dat ik op internet diverse afbeeldingen vind van een Cooper vanaf modeljaar 2011 met JCW pakket en een zwarte grille omlijsting, krijg ik van de dealer en via internet sites als Out Motoring en Mini Mania steeds de melding dat een zwarte grille omlijsting niet mogelijk is op het facelift model. Weet iemand waar ik wel een passende zwarte grille omlijsting voor een Cooper met JCW pakket kan krijgen?
- tychopaat
- Mod virus alert!
Bericht
Bij de r56 2009 model kreeg je bij het bestellen van een JCW kit gewoon een zwarte grillomlijsting en JCW instaplijsten erbij?
let bij het monteren wel op of de grillomlijsting goed vastzit.
Ik heb het bij de dealer laten doen maar op een gegeven moment ging tijdens het rijden 1 kant loszitten heeft een mooie diepe kras van 30cm over mijn motorkap gegeven
let bij het monteren wel op of de grillomlijsting goed vastzit.
Ik heb het bij de dealer laten doen maar op een gegeven moment ging tijdens het rijden 1 kant loszitten heeft een mooie diepe kras van 30cm over mijn motorkap gegeven
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kan je gewoon bestellen hoor... Even vragen dat hij de omlijsting van het aeropakket na-inbouw besteld!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors