Ik kan van een collega eventueel de 2011 voorbumber en achterbumber overnmemen omdat ze de JCW aerokit overweegd.
Weet iemand of deze op een 2007 S passen of moeten er aanpassingen gedaan worden ivm met de brake ducts.
Achter wordt lastig met de achteruitrijlichten denk ik. Heeft iemand deze coversie al gedaan?
2011 S voorbumper op 2007 S
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Hoi:
Bumpers zelf passen wel.
Heel misschien moet je een andere voor/front balk(zit achter de bumper) erbij kopen maar dat is niet zeker.
Kost geloof ik iets van 180,- of zo.
Brakeduct's hoef je alleen aan te passen als je ze wilt aansluiten en die onderdelen krijg je dan toch bij de bumper erbij
want die passen niet op de jcw kit.
De achteruitrijlichten zijn bij jou dan mistlampen en dat zou ik gewoon zo laten dan hoef je niet met de kabelboom aan
het solderen.
Gewoon rode lampjes in de unit zetten dan is het APK goed.
Mocht die kennis echt interesse hebben in een JCW-kit dan kan/mag ze mij altijd even bellen of mailen want die kan ik wel
tegen een redelijk gunsige prijs leveren en ook monteren.(alles orig)
Gr Roy

Bumpers zelf passen wel.
Heel misschien moet je een andere voor/front balk(zit achter de bumper) erbij kopen maar dat is niet zeker.
Kost geloof ik iets van 180,- of zo.
Brakeduct's hoef je alleen aan te passen als je ze wilt aansluiten en die onderdelen krijg je dan toch bij de bumper erbij
want die passen niet op de jcw kit.
De achteruitrijlichten zijn bij jou dan mistlampen en dat zou ik gewoon zo laten dan hoef je niet met de kabelboom aan
het solderen.
Gewoon rode lampjes in de unit zetten dan is het APK goed.
Mocht die kennis echt interesse hebben in een JCW-kit dan kan/mag ze mij altijd even bellen of mailen want die kan ik wel
tegen een redelijk gunsige prijs leveren en ook monteren.(alles orig)
Gr Roy

Onze sponsors