Advies - Waar kan ik onderdelen het beste bestellen?

carm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Advies - Waar kan ik onderdelen het beste bestellen?

03 dec 2012, 15:08

Hallo forumleden,

Ik heb vorige week een Mini Cooper gekocht, deze week ophalen (ik kijk er naar uit :D). Het gaat om een zwarte uit 2008 o.a. met panoramadak. Nu is de buitenkant nogal basic nog, 16 inch, geen witte knipperlichten, basis spoilertje achter etc.

Ik wil graag de volgende zaken veranderen/kopen:
- Witte knipperlichten
- Cooper S Spoiler achter
- Eventueel wit dak (middels sticker), is nu dus nog zwart
- Witte/chromen spiegelkappen
- Chromen tankdop
- JCW grille (puur dat stuk boven).
- 17 inch velgen (heb al een set op het oog, wel benieuwd, wat vinden jullie de beste velgen voor een zwarte cooper? Wel originele qua design dus geen OZ's e.d.)

Nu is mijn vraag, waar kan ik deze onderdelen het beste zo goedkoop mogelijk bestellen? Bmw dealer (die kan ook goedkopere onderdelen leveren zegt hij) of toch echt aftermarket en zo ja waar?

Ik hoor het graag, bvd!
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 dec 2012, 22:34

Welkom :)

Je kan eventueel hier wat rondkijken in het topic 'te koop aangeboden', kan je als je geluk hebt onderdelen scoren tegen een leuke prijs.

Voor stickerwerk kun je je dennisvdh even een berichtje sturen; die heeft al menig mini hier bewerkt :P

Je kunt ook op Marktplaats kijken.

Hier heb je vast wat aan.
Succes!
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Advies - Waar kan ik onderdelen het beste bestellen?

03 dec 2012, 23:11

Welkom hier!

Zoals voorgaade al zei; kijk even rond. (let wel goed op van wanneer de topics gaan voordat je iets wilt kopen dat in 2009 is aangeboden ;) )
Marktplaats en ebay zijn ook een goede vriend :D
carm schreef: - 17 inch velgen (heb al een set op het oog, wel benieuwd, wat vinden jullie de beste velgen voor een zwarte cooper? Wel originele qua design dus geen OZ's e.d.)
Mits het juiste antwoord van mijn leverancier voor mijn volgende set heb ik misschien wel OEM S-spokes voor je.. Of het heel lekker staat op een R56 is natuurlijk jouw smaak :)

Kom je m ook showen tijdens de IKEA/BK-meet in Son?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 dec 2012, 13:42

Voor goedkopere onderdelen kan je ook vaak bij VDG-autoparts terecht. En Benrath uit Schagen bieden op marktplaats ook vaak spoilers enzo aan. Zij hebben geen site, alleen marktplaats.

Verder: Gewoon lekker internet en het forum afstruinen. Er staat genoeg.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
carm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 dec 2012, 00:13

Thanks all! Heb inmiddels via het forum, marktplaats etc al wat gevonden. Iig nieuwe velgen (Flame), tankdop en grille doe ik via de dealer, knipperlichten via miniproducts.

Bestickeren via dennisvdh even checken hoe duur t is want na aankoop Mini is het geld wel op. Maar who knows.

Alleen nog een Cooper S spoiler nodig voor weinig, maar kan ze niet vinden onder de 175e. Misschien is dat wel gewoon de minimale prijs, don't know. Lastig ook om hem te kopen want ga mn dak dus misschien wit maken maar ben daar nog niet uit, en anders moet ik hem weer over laten spuiten. Wat kost zoiets, een cooper s spoiler laten spuiten?

Thanks again jig!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 dec 2012, 00:24

Als je los aanlevert mag het spuiten niet al teveel kosten. Niet meer dan 100,- iig.
carm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 dec 2012, 00:43

Ok, good to know, thanks Wilcoos.
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 dec 2012, 23:24

carm schreef:Thanks all! Heb inmiddels via het forum, marktplaats etc al wat gevonden. Iig nieuwe velgen (Flame), tankdop en grille doe ik via de dealer, knipperlichten via miniproducts.

Bestickeren via dennisvdh even checken hoe duur t is want na aankoop Mini is het geld wel op. Maar who knows.

Alleen nog een Cooper S spoiler nodig voor weinig, maar kan ze niet vinden onder de 175e. Misschien is dat wel gewoon de minimale prijs, don't know. Lastig ook om hem te kopen want ga mn dak dus misschien wit maken maar ben daar nog niet uit, en anders moet ik hem weer over laten spuiten. Wat kost zoiets, een cooper s spoiler laten spuiten?

Thanks again jig!
Je moet ook niet alles tegelijk doen hè :P :wink: succes ermee!

Terug naar “Exterieur”