Ik heb echt geprobeerd om me in te lezen en kennis op te doen, maar ik kom er als leek niet uit.
Dus. Wij vinden de volgende velg mooi; Rota Grid 17" 7.5" 4x100mm ET45 Gunmetal Polished Lip Single Rim.
Wij willen/moeten de Mini verlagen willen we niet een Countryman/offroad uitelijk krijgen. 3cm door andere veren lijkt een goede goedkope optie. En nee wij rijden niet over klinker wegen, maar moeten wel over een drempel om onze straat in te komen. Dit heb ik bij elkaar gelezen op het forum. Toch komen wij niet verder met de band keuze, er zijn zoveel dingen waar we rekening mee moeten houden dat we de bomen door het bos niet meer zien.... help.
Nu ik toch aan het typen ben, welke kleur is Gunmetal? Op de ene foto lijkt het een soort bruin bruin en op de andere zwart zwart
Oh ja we gaan een Mini Cooper uit 2011 rijden vanaf zaterdag.
Verlaging, velg en band
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gelderland
Bericht
Re: verlaging, velg en band
Gewoon 205/45 pakken en ik zou dan niet meer op Run Flat gaan rijden, want zijn keihard ivm tot normale banden. Evt klein thuiskomertje op de kop zien te tikken als je bang bent voor lek rijden. Wol je het echt mooi doen uitkomen, zou je nog een spacer kunnen overwegen. Kunt met gemak tot 10 mm gaan. En Gunmetal is zover ik weet wat donker antraciet.
- AJE53
- Enthousiast
- Locatie: Gelderland
Bericht
Nog ff over die ET waarde.
is het zo dat als je ipv et45 et35 kiest daarmee geen spacers nodig hebt?
Gtz,
AJE53
Re: verlaging, velg en band
ajede schreef:Gewoon 205/45 pakken en ik zou dan niet meer op Run Flat gaan rijden, want zijn keihard ivm tot normale banden. Evt klein thuiskomertje op de kop zien te tikken als je bang bent voor lek rijden. Wol je het echt mooi doen uitkomen, zou je nog een spacer kunnen overwegen. Kunt met gemak tot 10 mm gaan. En Gunmetal is zover ik weet wat donker antraciet.
Nog ff over die ET waarde.
is het zo dat als je ipv et45 et35 kiest daarmee geen spacers nodig hebt?
Gtz,
AJE53
R53 Mini Cooper S
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
En ja voor een R53 weet ik het niet maar volgens mij heb jij een R56 en dan heb je de zelfde ruimte als ik op de coupe en als je gaat voor ET 35 heb je geen spacers nodig. Ik probeer ze te vermijden als het niet anders is nou ja dan moet het maar. Maar tot nu toe steeds ruimte genoeg gehad met ET35
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: verlaging, velg en band
Dat dusajede schreef:Gewoon 205/45 pakken en ik zou dan niet meer op Run Flat gaan rijden, want zijn keihard ivm tot normale banden. Evt klein thuiskomertje op de kop zien te tikken als je bang bent voor lek rijden. Wol je het echt mooi doen uitkomen, zou je nog een spacer kunnen overwegen. Kunt met gemak tot 10 mm gaan. En Gunmetal is zover ik weet wat donker antraciet.
En ja voor een R53 weet ik het niet maar volgens mij heb jij een R56 en dan heb je de zelfde ruimte als ik op de coupe en als je gaat voor ET 35 heb je geen spacers nodig. Ik probeer ze te vermijden als het niet anders is nou ja dan moet het maar. Maar tot nu toe steeds ruimte genoeg gehad met ET35
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Onze sponsors