@speedy,
Zijn de velgen onder jou ride ook evolutions? Ik moet zeggen dat ik mn auto beter vindt staan met donkere velgen...maar jou kar doen me wel gaan nadenken over zilverkleurig..
Zien er top uit man!
Welke velgen? Advies / meningen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht

Naam Evolution S038 Hypersilver
Omschrijving Prijzen zijn per 4 stuks inclusief banden btw montage jaar garantie
Foto Klik hier voor de foto.
Inch 17 van € 800,- voor € 680,-
Inch 18 van € 900,- voor € 800,-
Inch 19 van € 1100,- voor € 930,-
800,- voor 4 velgen incl banden
?????

Naam Evolution S038 Hypersilver
Omschrijving Prijzen zijn per 4 stuks inclusief banden btw montage jaar garantie
Foto Klik hier voor de foto.
Inch 17 van € 800,- voor € 680,-
Inch 18 van € 900,- voor € 800,-
Inch 19 van € 1100,- voor € 930,-
800,- voor 4 velgen incl banden

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit is wat ik dus bedoelde in vorige post... als je al na gaat dat een goed setje banden tegen de € 550,- zit...
Vraag maar eens na wat voor banden... zou iets meer bijbetalen voor goede banden.GreyCooperS schreef:800,- voor 4 velgen incl banden?????
Dit is wat ik dus bedoelde in vorige post... als je al na gaat dat een goed setje banden tegen de € 550,- zit...
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
dan heb je of velgen van een paar honderd euries of banden van 4e hands rubber...
Maar goed, een paar nieuwe bandjes zijn zo geregeld, vraag is of de velgen van goede kwaliteit zijn??
Ik rij maar 12k per jaar of zo, maar ze moeten niet bij de eerste pothole krom trekken
Speedy, hoe ervaar je de kwaliteit van de evolutions?

Maar goed, een paar nieuwe bandjes zijn zo geregeld, vraag is of de velgen van goede kwaliteit zijn??
Ik rij maar 12k per jaar of zo, maar ze moeten niet bij de eerste pothole krom trekken

Speedy, hoe ervaar je de kwaliteit van de evolutions?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dat vermoeden had ik al
Ik heb nog nooit een set 17" gehad met goede banden voor onder de 1200,- ...
laat staan 18"
Ik probeer wel een set zonder banden te bestellen.
Andere vraag;
Ik zie dat mini OEM een banden maat opgeeft van 205 / 40 / 18
Op online velgen.nl wordt 215 / 35 / 18 aangeraden.
Het mag van mij best wat breder en lager, maar welke maat past het beste (met verlaging)

Ik probeer wel een set zonder banden te bestellen.
Andere vraag;
Ik zie dat mini OEM een banden maat opgeeft van 205 / 40 / 18
Het mag van mij best wat breder en lager, maar welke maat past het beste (met verlaging)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
setje evolutions S038 black polished met betere banden dan maar
Ik heb voornamelijk ervaring met toyo proxes (ik haalde altijd met velgen bij Hespo, maar sinds die van eigenaar is veranderd kom ik er nooooit meer
) Hespo leverde de meeste sets met die banden af..
Eens kijken of mn 17" in trek zijn hier

Ik heb voornamelijk ervaring met toyo proxes (ik haalde altijd met velgen bij Hespo, maar sinds die van eigenaar is veranderd kom ik er nooooit meer

Eens kijken of mn 17" in trek zijn hier

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
yep, en het feit dat ze betaalbaar zijn
Twijfel stiekem alleen nog tussen zwart en chrome lip of in gun metal....

Twijfel stiekem alleen nog tussen zwart en chrome lip of in gun metal....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
OEM 18" velgen zijn 7"breed. Hoe breed is zijn de Evolutions?
Ik zelf heb hier nog velgen liggen in de maat 7,5x18. Welke maat zal ik hierom leggen?
GreyCooperS schreef: Ik zie dat mini OEM een banden maat opgeeft van 205 / 40 / 18
Is toch ook afhankelijk van breedte velg...speedy schreef:215/35/18 is meest gangbaar
Ik zelf heb hier nog velgen liggen in de maat 7,5x18. Welke maat zal ik hierom leggen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Evolution wheels S038 BSCL 18" velgen met RVS rand
Diverse steekmaten
Breedte 80
18"
Dit staat er bij de specs van de evolutions...ik ben bijzonder a-technisch, dus ik gok dat ze 80 breed zijnMini Poeper schreef:GreyCooperS schreef: Ik zie dat mini OEM een banden maat opgeeft van 205 / 40 / 18
Het mag van mij best wat breder en lager, maar welke maat past het beste (met verlaging)Is toch ook afhankelijk van breedte velg...speedy schreef:215/35/18 is meest gangbaar

Evolution wheels S038 BSCL 18" velgen met RVS rand
Diverse steekmaten
Breedte 80
18"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors