JCW front splitter op 2011 Clubman S
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bump...
zit nog steeds met dat ding in men hoofd, wil alleen niet veel geld uitgeven voor iets waarvan de kans groot is dat ik em toch niet heel kan houden. Daarom, denk ik eraan om zelf ene te fabriceren... Heeft iemand hier ervaring mee? Tips zijn welkom.
Ik ben namelijk houtbewerker van opleiding en heb thuis genoeg middelen om zelf wat te maken. Mijn plan is om de originele lip te gebruiken en de splitters die ik in men hoofd heb in hout maken en die vast maken op de oem lip. Als ik daar dan een mal kan uit maken, kan ik die gebruiken om op die lip mijn splitters te maken in hars ofzo?
Lijkt dat wat of sla ik nu gewoon wartaal uit?
zit nog steeds met dat ding in men hoofd, wil alleen niet veel geld uitgeven voor iets waarvan de kans groot is dat ik em toch niet heel kan houden. Daarom, denk ik eraan om zelf ene te fabriceren... Heeft iemand hier ervaring mee? Tips zijn welkom.
Ik ben namelijk houtbewerker van opleiding en heb thuis genoeg middelen om zelf wat te maken. Mijn plan is om de originele lip te gebruiken en de splitters die ik in men hoofd heb in hout maken en die vast maken op de oem lip. Als ik daar dan een mal kan uit maken, kan ik die gebruiken om op die lip mijn splitters te maken in hars ofzo?
Lijkt dat wat of sla ik nu gewoon wartaal uit?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee die heeft een splitter gemaakt uit balsa hout en bekleed met carbon. Als ik gewoon die splitters uit hout pas maak op mijn frontlip en meespuit, gaat dat hout na een tijdje zwellen, waardoor er barsten gaan ontstaan enzo...
Berthil heeft verschillende lagen carbon gebruikt, dus kan geen vocht aan dat hout.
Ik wil mijn bestaande front lippen aanpassen naar zoiets

Berthil heeft verschillende lagen carbon gebruikt, dus kan geen vocht aan dat hout.
Ik wil mijn bestaande front lippen aanpassen naar zoiets

- ieniemini
- Enthousiast
Bericht
die frontlip op je foto (van countryman?) staat heel goed!
jammer dat die niet zo te krijgen is.
Heb je al gezien dat de frontlip van de roadster/coupe anders (al iets mooier) is dan die standaard onder de hatch/cabrio/clubman zit?
jammer dat die niet zo te krijgen is.
Heb je al gezien dat de frontlip van de roadster/coupe anders (al iets mooier) is dan die standaard onder de hatch/cabrio/clubman zit?
R57 cabrio, Eclipse Grey, punch leather, r108 black multispoke, chili, wired, jcw uitlaat, jcw stuur, black S scuttles, sport antenne, pilot leds
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
E91 335i touring M, sportpack, silver, 18" tinted, full
Onze sponsors