foto?Door schreef:Ik heb zowel op de R56 Cooper als op de R53 die van Go-Badges. Dacht eerst dat ze makkelijk te jatten waren maar dat is tot op heden nog niet gebeurd ... Zelfs niet in Italië![]()
Hiervoor had ik ze ook met schroeven maar vind ik niet zo geslaagd i.v.m. beschadiging aan de grill en het roest.
De houder van Go Badges is wel een stuk duurder.
Badge houder
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Das goed! Ik ben trouwens voorzien van badges, dus de badges van Jeffrey zijn voor jou, je hebt geen concurrentieBatje schreef:@Miniben, cool ff afwachten hoe t met JJJJ gaat en wie weet kan het grote ruilen dan gebeuren.
@JJJJ, hoeveel en wat voor soort badges heb je allemaal?? Ik heb ook wel intresse
Bedankt allemaal. Zo komen we iig ergens.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb deze badgehouder over en de badges ook, dus als je je ze wil dan hoor ik het wel. Liggen me niet in de weg, dus denk er maar over na.
als ik het zo begrijp van Miniben wilt tie nog ff wachten totdat hij zijn badgehouder binnen heeft.Batje schreef:Haha die slow traffic en de MOVE!!! zou ik wel willen als het doorgaat met de badge houder
Ik heb deze badgehouder over en de badges ook, dus als je je ze wil dan hoor ik het wel. Liggen me niet in de weg, dus denk er maar over na.
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
JJJJ ik ben eruit denk ik. Wil de houder plus de slow traffic wel van je overnemen. Alleen idd jammer dat die schroefjes zo roestig zijn. Maar dit kan ik zelf denk ik wel oplossen met andere schroeven. Zitten er ook nog revetten tussen of zijn dit rubbere schijfjes?? Anders moet ik die ook nog ff vervangen voor t erop schroeven.
En dan de belangrijkse vraag, What's the price??
En dan de belangrijkse vraag, What's the price??
Onze sponsors