Even voor mijn beeldvorming, je 17" S-Spokes zijn non-RF? Zo ja, dat maakt echt veel meer verschil dan die ene inch.ajede schreef:Heb afgelopen zomer op 18 inch R109's gereden icm Bridgestone RF's. In November de 17 inch S Spokes eronder gedaan en wist het toen helemaal zeker! Deze zomer op 17 inch met Non RF's erop.
Scheelt mij echt teveel comfort hoe mooi 18 inch ook staat!
Kan niet wachten tot de nieuwe 17 inchers erop mogen......
17 of 18" velgen
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nope, mijn winterbanden zijn RF en lagen om de S Spokes (die inmiddels verkocht zijn) en nu dus op de R99 liggen, maar dat (die ene inch minder dus...) rijdt zelfs al veeeel beter en straks (icm de nieuwe zomervelgen) al helemaal als ik op NON RF ga rijden op 17 inch.
frankie schreef:Even voor mijn beeldvorming, je 17" S-Spokes zijn non-RF? Zo ja, dat maakt echt veel meer verschil dan die ene inch.ajede schreef:Heb afgelopen zomer op 18 inch R109's gereden icm Bridgestone RF's. In November de 17 inch S Spokes eronder gedaan en wist het toen helemaal zeker! Deze zomer op 17 inch met Non RF's erop.
Scheelt mij echt teveel comfort hoe mooi 18 inch ook staat!
Kan niet wachten tot de nieuwe 17 inchers erop mogen......
Nope, mijn winterbanden zijn RF en lagen om de S Spokes (die inmiddels verkocht zijn) en nu dus op de R99 liggen, maar dat (die ene inch minder dus...) rijdt zelfs al veeeel beter en straks (icm de nieuwe zomervelgen) al helemaal als ik op NON RF ga rijden op 17 inch.

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmm, ik ervaar het verschil toch niet zo groot hoor. Ik heb nu 17" non-RF winterbanden en 18" RF zomerbanden. Tuurlijk is de winterband zachter en daardoor comfortabeler, maar nu ook weer niet zo dat ik een hele andere auto heb.
Nadeel van de winterbanden vind ik trouwens de grotere neiging tot "schaatsen" bij snel optrekken. Bandwangen zijn duidelijk minder stevig (logisch natuurlijk).
Nadeel van de winterbanden vind ik trouwens de grotere neiging tot "schaatsen" bij snel optrekken. Bandwangen zijn duidelijk minder stevig (logisch natuurlijk).
Onze sponsors