En toch is het gaaf. Ik vind het net een klauw die eruit steekt.èrcé schreef:bah bah, ziet er idd niet uit.
De JCW aerokit is echt fantastisch mooi, alleen vind ik daar de "luchtinlaatjes" in de sideskirts met die drie ribben niet zo heel geweldig. die hadden van mij wat subtieler gemogen.
MINI Aerokit
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Oei! Wat hebben ze toch een zootje gemaakt van die Aero kit...
Gelijk maar de JCW kit erop zetten ipv deze troep!
Op de Motoringfile site had iemand al een photoshopje gemaakt van hoe het er uit zou zien als de randen van de bumpers ook mat zwart waren zoals bij de aero kit voor de R53... Ziet er gelijk al beter uit... Maar dan nog...

Op de Motoringfile site had iemand al een photoshopje gemaakt van hoe het er uit zou zien als de randen van de bumpers ook mat zwart waren zoals bij de aero kit voor de R53... Ziet er gelijk al beter uit... Maar dan nog...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Had ik ook gezien. Wel beter, maar blijft lelijkMiniMatt schreef:Oei! Wat hebben ze toch een zootje gemaakt van die Aero kit...Gelijk maar de JCW kit erop zetten ipv deze troep!

- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
??
Dit klopt toch niet? Ik geloof er niets van dat dit serieus is. Het lijkt een bijgetekend voorbeeld. Het uiterlijk van de r56 spreekt me helemaal niet aan, maar om dit er zo onder te plakken is niet nodig. Ok, ik voorspel dat dit wordt gecorrigeerd, iedereen is het er over eens dat dit lelijk is, en dat zien (en horen) ze bij BMW ook.
groetjes, Ferdinand
groetjes, Ferdinand
Veel rijplezier!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht

Zo kunnen ze ook wel eens een body-pakket ontworpen hebben bij MINI waarbij de bazen niks durven te zeggen?? Ik snap het eigenlijk ook niet....
Re: ??
Achja, volgens mij hebben veel ontwerpers blinddoeken om, want af en toe zie je toch gedrochten op de wegen rondrijden! Bijvoorbeeld zo'n Fiat Multivla!Ferdinand schreef:Dit klopt toch niet? Ik geloof er niets van dat dit serieus is. Het lijkt een bijgetekend voorbeeld. Het uiterlijk van de r56 spreekt me helemaal niet aan, maar om dit er zo onder te plakken is niet nodig. Ok, ik voorspel dat dit wordt gecorrigeerd, iedereen is het er over eens dat dit lelijk is, en dat zien (en horen) ze bij BMW ook.
groetjes, Ferdinand

Zo kunnen ze ook wel eens een body-pakket ontworpen hebben bij MINI waarbij de bazen niks durven te zeggen?? Ik snap het eigenlijk ook niet....
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wel typisch dat de Aero kit voor de R53 van MINI zelf was en niet van JCW (Wat overigens vaak op bv marktplaats etc wordt aangeprijst) eigneer hetzelfde is de R56 JCW Aero-kit.
Enu maakt MINI ineens een hele vreemde aero-kit? Vreemde situatie, ik denk dat als ze de wielkassen laten doorlopen zoals het hoort de kit best wel kan aanslaan, maar op deze manier is de MINI kit eentje die niet in een Autostyle boekje zou misstaan

Enu maakt MINI ineens een hele vreemde aero-kit? Vreemde situatie, ik denk dat als ze de wielkassen laten doorlopen zoals het hoort de kit best wel kan aanslaan, maar op deze manier is de MINI kit eentje die niet in een Autostyle boekje zou misstaan

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors