Witte knipperlichten
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Ik heb je filmpjes en foto's bekeken en dat ziet er echt een stuk beter uit man.
Als ik het goed begrepen heb kan ik e.e.a. alleen bij newministuff bestellen in Engeland. Ik weet alleen niet precies welke lampjes ik moet hebben voor in mijn voorbumper (stadslichten/mistlichten). Ik wil alleen perfect vervangbare lampjes die gewoon goed werken zodat ik geen rare meldingen krijg ofzo iets.
Is het trouwens moeilijk om dit zelf te vervangen (ook voor iemand die nog nooit aan een auto gesleuteld heeft
)?
Thanx Maaij!Maaij schreef:Kijk hier maar even. In mijn Show your ride voor meer info.
Ik heb je filmpjes en foto's bekeken en dat ziet er echt een stuk beter uit man.
Als ik het goed begrepen heb kan ik e.e.a. alleen bij newministuff bestellen in Engeland. Ik weet alleen niet precies welke lampjes ik moet hebben voor in mijn voorbumper (stadslichten/mistlichten). Ik wil alleen perfect vervangbare lampjes die gewoon goed werken zodat ik geen rare meldingen krijg ofzo iets.
Is het trouwens moeilijk om dit zelf te vervangen (ook voor iemand die nog nooit aan een auto gesleuteld heeft

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Is heel makkelijk zelf te doen. Iedereen kan het 
In de wielkasten zie je 2 grote ronde kappen. Deze kan je er zo af draaien.
Voor de knipperlichten kan je kiezen uit:
- Philips Silvervision
- Silvatec
Philips:
+ Goed verkrijgbaar. Ook in NL
+ Goedkoper
+ Geeft meer licht
- Nog een kleine oranje tint, maar een HEEL stuk beter als origineel
Silvatec:
+ Oranje vrij
- Slecht verkrijgbaar
- Minder fel als de Philips
Ik heb nu de Silvatec in de achterlichten en de Philips in de voorlichten en ben daar zeer tevreden mee
Voor de stadslichten zal ik voor de Osram Cool Blue Halogen (Niet de normale Cool Blue) gaan. Deze passen het best bij de Xenons zonder foutmeldingen en geven ook nog veel witter licht. Nog niet wit genoeg vergeleken met LED's, maar witter zal deze denk ik niet te krijgen zijn.
Gebruik GEEN LED's!! 100% zeker dat je een foutmelding krijgt.

In de wielkasten zie je 2 grote ronde kappen. Deze kan je er zo af draaien.
Voor de knipperlichten kan je kiezen uit:
- Philips Silvervision
- Silvatec
Philips:
+ Goed verkrijgbaar. Ook in NL
+ Goedkoper
+ Geeft meer licht
- Nog een kleine oranje tint, maar een HEEL stuk beter als origineel
Silvatec:
+ Oranje vrij
- Slecht verkrijgbaar
- Minder fel als de Philips
Ik heb nu de Silvatec in de achterlichten en de Philips in de voorlichten en ben daar zeer tevreden mee

Voor de stadslichten zal ik voor de Osram Cool Blue Halogen (Niet de normale Cool Blue) gaan. Deze passen het best bij de Xenons zonder foutmeldingen en geven ook nog veel witter licht. Nog niet wit genoeg vergeleken met LED's, maar witter zal deze denk ik niet te krijgen zijn.
Gebruik GEEN LED's!! 100% zeker dat je een foutmelding krijgt.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb mijn stadslichten vervangen voor Philips Bluevisions! Staan perfect bij de Xenon koplampen moet ik zeggen! Beter dan ik had verwacht in ieder geval.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even fotootjes maken.
Ik ben nog even bezig met een en ander. Was eigenlijk niet van plan m'n bedje nog uit te gaan, maar aan de andere kant is dit wel HET moment zo in het donker...Sid schreef:pics kaj!

Even fotootjes maken.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het gekke is dat ik die dus ook heb (denk ik) en ik vind mijn kleuropbrengst niet zo goed als bij jou Kaj. Toch opvallend, want ik vind het niet echt blauw. Meer naar groen neigen.... Heb jij dat idee ook? Vooral als de xenons aanstaan zie je het goed.
MR
MR
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij hebt andere Xenons dan ik eej. Die van jou zijn blauw-er. De mijne zijn echt fel-wit. De lampjes zelf overdag zijn gewoon blauw, maar het licht wat eruit komt is echt super fel wit en ze branden ook feller dan de standaard W5W lampjes.
Ik vind ze echt goed bij de Xenons passen. In ieder geval een heeeeeeeel stuk beter dan de standaard W5W's. Ik heb nog niet zo goed naar de lampjes gekeken als ze aanstaan, dus heb geen idee of ik dat "groene" ook zie...
We zullen zien! 
Ik vind ze echt goed bij de Xenons passen. In ieder geval een heeeeeeeel stuk beter dan de standaard W5W's. Ik heb nog niet zo goed naar de lampjes gekeken als ze aanstaan, dus heb geen idee of ik dat "groene" ook zie...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Hier kan je het verschil tussen de Silvatec en Philips goed zien. In het echt is de Philips iets minder oranjeM-iNdO schreef:Thanx Maaij!Maaij schreef:Kijk hier maar even. In mijn Show your ride voor meer info.
Is het trouwens moeilijk om dit zelf te vervangen (ook voor iemand die nog nooit aan een auto gesleuteld heeft)?

Onze sponsors