Wat vinden jullie de mooiste kleur voor een R56 MINI?
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
Bericht
BRG is de kleur.
(waar is trouwens dat aubergine gebleven van 2 jaar terug, ik heb daar ooit 1 auto in gezien bij Smudde)
(waar is trouwens dat aubergine gebleven van 2 jaar terug, ik heb daar ooit 1 auto in gezien bij Smudde)
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ontzettend stylish!
Heel jammer, dat die kleur maar zo kort in het programma was.
Daar heb ik ook ooit 1 Cooper van gezien.vangrafhorst schreef:waar is trouwens dat aubergine gebleven van 2 jaar terug, ik heb daar ooit 1 auto in gezien bij Smudde
Ontzettend stylish!
Heel jammer, dat die kleur maar zo kort in het programma was.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gek eigenlijk als je naar de titel van de poll kijkt.
"Wat vinden jullie de mooiste kleur voor een R56 MINI?"
En wit en zwart (jaja ik weet dat het niet zomaar wit en zwart is) komen als mooiste kleuren duidelijk naar voren.
Mij is vroeger op school toch altijd geleerd dat wit en zwart officieel geen kleuren zijn.
"Wat vinden jullie de mooiste kleur voor een R56 MINI?"
En wit en zwart (jaja ik weet dat het niet zomaar wit en zwart is) komen als mooiste kleuren duidelijk naar voren.
Mij is vroeger op school toch altijd geleerd dat wit en zwart officieel geen kleuren zijn.

- Peerkie
- Be Mini
Bericht
Ik vind een echt WITTE auto helemaal niks, maar PW daarentegen een hele mooie kleur. Nu ga ik mijn stem uitbrengen, en nee, niet op PW
Dat heb ik ook altijd begrepen. Maar ik denk dat dat hier niet telt, omdat PW geen echt WIT is (meer ivoorkleur) en AB ook geen echt zwart (blauwig zeggen de meesten?)Ries schreef: Mij is vroeger op school toch altijd geleerd dat wit en zwart officieel geen kleuren zijn.
Ik vind een echt WITTE auto helemaal niks, maar PW daarentegen een hele mooie kleur. Nu ga ik mijn stem uitbrengen, en nee, niet op PW

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Al de nieuwe Mercedes C klasse folder gezien gezien ? Daar staat een witte voorop, en die isIk vind een echt WITTE auto helemaal niks, maar PW daarentegen een hele mooie kleur. Nu ga ik mijn stem uitbrengen, en nee, niet op PW

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die witte C is zeker gaaf, alleen jammer dat het een Ster is.
Moeten nog heel wat aan de weg timmeren om de naam Mercedes weer in een positief daglicht te zetten.
Moeten nog heel wat aan de weg timmeren om de naam Mercedes weer in een positief daglicht te zetten.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ja, da's waar met de laatste E hebben ze wel hun hele reputatie op de schroothoop gegooid. (en de eerste ML)
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die laatste E was echt een drama, en je hebt het gevoel dat je een taxi chauffeur bent als je erin rijd.
Voor mij blijft BMW en Audi toch echt wel de toppers hoor!!
Voor mij blijft BMW en Audi toch echt wel de toppers hoor!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij BMW gaan weer snel van die foute types inrijden. Audi heeft dan ook mijn voorkeur, jammer dat ze standaard voorwielaandrijving hebben; dus dan quattro
Als ik (het geld had) nu een BMW 3-serie zou aanschaffen, dan zou het een touring worden. Deze ziet er na een flinke tijd nog mooi en goed uit. Foute types rijden er niet in en de rijeigenschappen zijn ook top!
Ja, dat vind ik eigenlijk ook een beetje... maar wij hebben een GEEL kenteken.florisvandam schreef:... en je hebt het gevoel dat je een taxi chauffeur bent als je erin rijd.

Bij BMW gaan weer snel van die foute types inrijden. Audi heeft dan ook mijn voorkeur, jammer dat ze standaard voorwielaandrijving hebben; dus dan quattro
Als ik (het geld had) nu een BMW 3-serie zou aanschaffen, dan zou het een touring worden. Deze ziet er na een flinke tijd nog mooi en goed uit. Foute types rijden er niet in en de rijeigenschappen zijn ook top!

Onze sponsors